Ιδού το ισχυρότερο δημιούργημα παραγωγής τoυ Subaru STi! (pics)

Πέτρος Σηφαλάκης
Ιδού το ισχυρότερο δημιούργημα παραγωγής τoυ Subaru STi! (pics)
To STi S209 είναι μια σκληροπυρηνική και πιο ισχυρή έκδοση του WRX STi, ακόμη περισσότερο από το S207 και το S208!

Η Subaru, όπως και αρκετές άλλες ιαπωνικές εταιρείες, κρατούν τα πιο «ειδικά» τους δημιουργήματα για την ιαπωνική αγορά. Αυτή τη φορά όμως, το ισχυρότερο αυτοκίνητο που έφερε ποτέ στην παραγωγή το τμήμα STi (Subaru Technica International) θα διατεθεί αποκλειστικά στην αμερικανική αγορά! Το WRX STi S209 εφοδιάζεται με τον γνωστό επίπεδο (boxer) τετρακύλινδρο τούρμπο κινητήρα των 2.5 λίτρων της φίρμας, με τον κωδικό EJ25.

Αποδίδει 350 ίππους, χάρη στις αλλαγές στη χαρτογράφηση του κινητήρα και τα πολλά εξαρτήματα από την HKS, όπως νέο τούρμπο! Το μοτέρ έχει «θωρακιστεί» με σφυρήλατα πιστόνια και μέταλλα, ενώ η λίστα των βελτιώσεων περιλαμβάνει νέα εισαγωγή αέρα, σύστημα ψεκασμού νερού στο χώρο καύσης, μεγαλύτερα μπεκ και σπορ εξάτμιση.

Η Subaru λέει ότι είναι το πιο ισχυρό αυτοκίνητο που έχει βγάλει ποτέ στην παραγωγή η STi, αν εξαιρέσουμε το Impreza των 400 ίππων το 2010, που βγήκε για την αγορά της Βρετανίας. Βέβαια, το συγκεκριμένο μοντέλο ήταν σε συνεργασία με την Cosworth, οπότε δεν ήταν «καθαρό» δημιούργημα του τμήματος STi. Το νέο S209 έχει ένα πιο κοντό χειροκίνητο σασμάν των έξι σχέσεων και η μετάδοση της κίνησης γίνεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος Symmetrical All-Wheel Drive της μάρκας.

Το σύστημα ρυθμιζόμενων διαφορικών DCCD υπάρχει, όπως και το ενεργό Torque Vectoring και έχουν ρυθμίσει εκ νέου τα προγράμματα του συστήματος SI-Drive, που συνεχίζει να έχει τρεις επιλογές, το Intelligent, το Sport και το Sport Sharp. Η Subaru προτείνει το Sport για οδήγηση σε πίστα και το Sport Sharp για αγώνες ευθείας τύπου drag. Η ανάρτηση έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με τη Bilstein, είναι πιο σκληρή από εκείνη του συμβατικού WRX STi και οι ζάντες αλουμινίου των 19 ιντσών, προέρχονται από τη BBS. Τα ελαστικά είναι διάστασης 265/35 και η Subaru τοποθετεί τα Sport Maxx GT600A της Dunlop, ενώ τα φρένα αποτελούνται από... εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και διπίστονες πίσω!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!