Αυτή είναι η ολοκαίνουργια Mercedes CLA (pics & vid)

Πέτρος Σηφαλάκης
Αυτή είναι η ολοκαίνουργια Mercedes CLA (pics & vid)
Κουπέ αναλογίες, όμορφο παρουσιαστικό και τέσσερις πόρτες ήταν η συνταγή επιτυχίας της πρώτης CLA και η δεύτερη γενιά της, έρχεται για να συνεχίσει την πολύ καλή πορεία της.

H Mercedes-Benz μας αποκαλύπτει τη δεύτερη γενιά της CLA, ενός τετράθυρου κουπέ μοντέλου που βασίζεται στην A-Class. Το αυτοκίνητο έχει πλέον μήκος στα 4.688 χιλιοστά και πλάτος στα 1.830 χιλιοστά, κάτι που σημαίνει ότι μεγάλωσε πολύ συγκριτικά με την απερχόμενη, ενώ το μεταξόνιο είναι επίσης 30 χιλιοστά μακρύτερο. Το αυτοκίνητο που μας αποκάλυψε η Mercedes ήταν στην έκδοση CLA 250, που σημαίνει ότι εφοδιάζεται με τον τούρμπο τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης των 2.0 λίτρων με τους 225 ίππους και τα 350 Nm ροπής.

Συνδυάζεται δε με ένα αυτόματο σασμάν διπλού συμπλέκτη! Η Mercedes δεν μας είπε ακριβώς ποιους κινητήρες θα φορέσει η CLA, για την ώρα. Αυτό που είπε είναι ότι θα συνδυαστεί με τους περισσότερους κινητήρες της A-Class και ότι ο αγοραστής θα μπορεί να επιλέγει ανάμεσα σε χειροκίνητο εξάρι σασμάν ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη, αλλά και ανάμεσα στην κίνηση τους εμπρός τροχούς ή το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC της μάρκας. Εμφανισιακά κρατά το χαρακτηριστικό προφίλ της CLA, μαζί με το εμπρός μέρος που διαφέρει μεν, αλλά όχι δραματικά, από την προηγούμενη.

Πίσω, έχει αλλάξει πλήρως και έχει αποκτήσει ένα πιο «σοβαρό» ύφος που αναμφίβολα ταιριάζει στον premium χαρακτήρα του μοντέλου. Μέσα στην καμπίνα, όπως είναι λογικό, είναι σχεδόν ίδια με την A-Class. Αυτό σημαίνει κορυφαία ποιότητα υλικών και πολύ αναβαθμισμένο επίπεδο τεχνολογίας, ειδικά στο σύστημα πολυμέσων MBUX με την ψηφιακή βοηθό και τις πάρα πολλές λειτουργίες. Να αναφέρουμε επιγραμματικά ότι η CLA έχει διάφορα συστήματα που έχουμε δει για πρώτη φορά στην κορυφαία S-Class, όπως το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης και το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος σε περίπτωση ανάγκης. Στο οδηγικό κομμάτι η Mercedes δήλωσε ότι η CLA έχει εξελιχθεί αρκετά συγκριτικά με την προκάτοχό της. Το μετατρόχιο είναι φαρδύτερο κατά 63 και 53 χιλιοστά εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ενώ έχει χαμηλώσει το κέντρο βάρους. Τα ακριβότερα μοντέλα θα έχουν ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Η εμπορική πορεία της νέας CLA θα ξεκινήσει τον Μάιο, στις ευρωπαϊκές αγορές.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!