Απιαστο όνειρο η πανέμορφη Alfa Romeo των 16 εκατ. ευρώ

Gazzetta team
Απιαστο όνειρο η πανέμορφη Alfa Romeo των 16 εκατ. ευρώ
Μία από τις συνολικά 30 Alfa Romeo 8C 2900 θα αποτελέσει τον κορυφαίο σταρ στην έκθεση κλασικών αυτοκινήτων στο Παρίσι, όπου εκτιμάται ότι θα πουληθεί σε αστρονομική τιμή!

Η έκθεση Retromobile στο Παρίσι αποτελεί τη Μέκκα των απανταχού γης φίλων του κλασικού αυτοκινήτου και σε αυτήν αλλάζουν χέρια ιστορικά μοντέλα αξίας πολλών εκατοντάδων χιλιάδων, ακόμη και εκατομμυρίων, ευρώ. Η επόμενη Retromobile διοργανώνεται μεταξύ 6 και 10 Φεβρουαρίου 2019 και την παράσταση ανάμεσα στις πανέμορφες αντίκες των τεσσάρων τροχών θα κλέψει μία Alfa Romeo 8C 2900, που αναμένεται να πετύχει και την υψηλότερη τιμή πώλησης. Πρόκειται για ένα μοντέλο με συνολική παραγωγή μόλις 30 μονάδων, για το οποίο δίνουν μεγάλες μάχες οι μεγαλύτεροι συλλέκτες ιστορικών αυτοκινήτων σε όλον τον κόσμο. Για παράδειγμα, πέρυσι βγήκε σε δημοπρασία στην Καλιφόρνια ένα τέτοιο αυτοκίνητο σε έκδοση Cabrio και πωλήθηκε στην τιμή των 17,5 εκατ. ευρώ.

Οι αστρονομικές τιμές πώλησης δεν οφείλονται ωστόσο μόνον στη σπανιότητα και στην αδιαμφισβήτητη γοητεία της Alfa Romeo 8C 2009, αλλά και στις επαναστατικές τεχνολογίες της, που απευθύνονταν σε ζάπλουτους πελάτες τη δεκαετία του 30. Η Alfa Romeo λανσάρισε το 1931 την πρώτη 8C ως καθαρόαιμο αγωνιστικό αυτοκίνητο και το 1935 ακολούθησαν τα μοντέλα με πινακίδες κυκλοφορίας για τους δημόσιους δρόμους.

Το ιταλικό αριστούργημα των τεσσάρων τροχών ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του, ο κινητήρας του διέθετε επικεφαλής εκκεντροφόρους, αλουμινένιες κυλινδροκεφαλές, δύο μηχανικούς υπερσυμπιεστές (κομπρέσορες) και απέδιδε 176 ίππους μέγιστη ισχύ. Όλο αυτό το θαύμα της μηχανικής απαιτούσε τόσο χώρο, ώστε να αναλογεί στο καπό του κινητήρα το μισό μήκος του αμαξώματος, που ανέρχεται σε 4,64 μ. Να σημειώσουμε, ότι το ιταλικό Coupe έπιανε τα 185 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα και ήταν το γρηγορότερο μοντέλο υψηλού τουρισμού της εποχής του.

H σπανιότητα της Alfa Romeo 8C 2009 έχει ως συνέπεια, να μην υπάρχουν στην αγορά έτοιμα ανταλλακτικά και εξαρτήματα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, οπότε κατασκευάζονται μεμονωμένα ανάλογα με τις ανάγκες των κατόχων τους. Αυτό ανεβάζει το κόστος του σέρβις και των επισκευών σε δυσθεώρητα ύψη, ωστόσο ακόμη και μία αποκατάσταση κινητήρα ύψους 100.000 ευρώ κρίνεται ‘’λογική’’ για ένα αυτοκίνητο αξίας πολλών εκατομμυρίων ευρώ. Σε αυτό συνηγορούν και οι εκτιμήσεις των ειδικών, που θεωρούν ότι η δεξιοτίμονη Alfa Romeo 8C 2009, που θα παρουσιαστεί τον επόμενο Φεβρουάριο στο Παρίσι, θα πετύχει μία τιμή μεταξύ 16 και 22 εκατομμυρίων ευρώ.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!