Επιδόσεις και οικονομία «παντρεύονται» στη BMW 330e (pics)

Πέτρος Σηφαλάκης
Επιδόσεις και οικονομία «παντρεύονται» στη BMW 330e (pics)
Μια νέα έκδοση για την γκάμα της νέας Σειράς 3 παρουσίασε η BMW, στην οποία συναντάμε έναν ηλεκτροκινητήρα και έναν βενζινοκινητήρα.

Τα μοντέλα τύπου Plug-In Hybrid έχουν μεγάλη απήχηση πλέον και η BMW παρουσιάζει μια νέα Σειρά 3, την 330e. Το νέο μοντέλο έχει ηλεκτροκινητήρα και έναν τετρακύλινδρο τούρμπο βενζινοκινητήρα των 2.0 λίτρων, με απόδοση 184 ίππων. Η συνδυασμένη τους ισχύς είναι 252 ίπποι και 420 Nm ροπή στρέψης, με αποτέλεσμα τα 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνονται σε 6 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 230 χλμ./ώρα.

Η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία είναι 60 χλμ./ώρα και στο mode που δεν εμπλέκεται ο κινητήρας εσωτερικής καύσης, η μέγιστη ταχύτητα είναι 140 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση που ανακοινώνει η BMW, σε μικτό κύκλο και με το πρόγραμμα οδήγησης στο hybrid, είναι μόλις 1,7 λίτρα αμόλυβδης ανά 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων περιορίζονται στα 39 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο!

Αυτό σημαίνει ότι σε πολλές χώρες, όπως η Ελλάδα, απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας. Η BMW όμως, έχει μια ακόμη «έκπληξη». Ο ηλεκτροκινητήρας, στο πρόγραμμα Sport έχει «κρυμμένους» άλλους 41 ίππους, οπότε στιγμιαία και με το τέρμα πάτημα του γκαζιού, η απόδοση του συστήματος ανεβαίνει στους 293 ίππους! Ο μόνος συμβιβασμός που θα χρειαστεί να κάνει, όποιος επιλέξει αυτή την «τριάρα» είναι το πορτμπαγκάζ, που για να αποθηκευτούν οι μπαταρίες, έχει μειωμένη χωρητικότητα στα 375 λίτρα.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!