O δεκάλογος της νέας Toyota Corolla (pics)

Gazzetta team
O δεκάλογος της νέας Toyota Corolla (pics)
To Auris περνά στην ιστορία και ο διάδοχός του ονομάζεται πάλι Corolla. Μαζί με το όνομα αλλάζουν όμως και πολλά άλλα στοιχεία του ιαπωνικού best seller.

Διαφορετική οδηγική αίσθηση, δυνατότερες υβριδικές εκδόσεις, ευρωπαϊκό ντιζάιν, αλλά και πιο…περιορισμένοι χώροι αποτελούν ορισμένες από τις σημαντικότερες αλλαγές της νέας Toyota Corolla, που αντικαθιστά το Auris. Ας δούμε λοιπόν τι αλλάζει!

1. Όνομα

Το 2006 θέλησε να τονίσει η Toyota τον ευρωπαϊκό χαρακτήρα του νέου κόμπακτ μοντέλου της και το λανσάρισε με την ονομασία Auris, ενώ αντίθετα το σεντάν διατήρησε το όνομα Corolla. Τελικά κατανόησε, ότι είναι αστείο να μην αξιοποιείς το brand name του εμπορικότερου μοντέλου όλων των εποχών και έτσι ο διάδοχος του Auris βαφτίστηκε πάλι Corolla. Λογικό!

2. Σχεδιασμός

Το Auris είχε πλασαριστεί ως ένα μοντέλο με ευρωπαϊκό ντιζάιν, στην πραγματικότητα ωστόσο ήταν από αισθητικής άποψης αδιάφορο. Αντίθετα, η νέα Corolla δείχνει πολύ πιο μοντέρνα και ανταποκρίνεται σαφώς καλύτερα στα ευρωπαϊκά γούστα.

3. Οδηγική αίσθηση

Η Corolla δημιούργησε στο παρελθόν ένα τεράστιο fun club βασιζόμενη κυρίως στην παροιμιώδη αξιοπιστία της και στην πρακτικότητά της. Το μοντέλο νέας γενιάς ακολουθεί έναν νέο δρόμο, δίνοντας έμφαση στην οδηγική ευχαρίστηση και ποντάροντας στο άμεσο τιμόνι του και στις εξαιρετικές αναρτήσεις του.

4. Εσωτερικοί χώροι

Το μήκους 4,37 μ. πεντάθυρο μοντέλο προσφέρει μία εξαιρετική θέση οδήγησης, αλλά και σχετικά περιορισμένους χώρους για τα πόδια και τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Τα ίδια ισχύουν και για τον χώρο αποσκευών με 313 λίτρα όγκο, που δεν τον λες και μεγάλο.

5. Στέισον βάγκον και σεντάν

Τον ρόλο του οικογενειακού μοντέλου θα παίξει το στέισον βάγκον, που ονομάζεται Τοuring Sports, εξελίχθηκε στην Ευρώπη, διαθέτει μήκος 4,65 μ. και έναν τεράστιο χώρο φόρτωσης με 581 λίτρα όγκο. Η έκδοση σεντάν θα κυκλοφορήσει επιλεκτικά μόνον σε συγκεκριμένες αγορές και όχι σε όλη την Ευρώπη.

6. Πανίσχυρο υβριδικό σύνολο

Η δυνατότερη υβριδική Corolla θα συνδυάζει δίλιτρο βενζινοκινητήρα με ηλεκτροκινητήρα και θα αποδίδει συνολικά 180 ίππους, ενώ θα προβλέπεται στάνταρ αυτόματο σαζμάν συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης. Η επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα πραγματοποιείται σε 7,8’’ και η μέση κατανάλωση αμόλυβδης κυμαίνεται σύμφωνα με το εργοστάσιο στα 3,8 λίτρα ανά 100 χλμ.

7. Άλλοι κινητήρες

Ως προσιτότερες λύσεις παραμένουν η υβριδική Corolla 1.8 Hybrid με 122 ίππους ισχύ, αλλά και η αμιγώς βενζινοκίνητη έκδοση με μοτέρ 1,2 λίτρων και 116 άλογα.

8. Ηλεκτρονικά συστήματα

Θα προβλέπεται πληθώρα συστημάτων υποστήριξης του οδηγού, όπως ραντάρ απόστασης, προειδοποίησης απόκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας, κλπ. Θα υπάρχoυν επίσης ανάλογα με την έκδοση Head – up display στο παρμπρίζ και προβολείς Matrix LED.

9. Συνδεσιμότητα

Αρχικά θα κυμανθεί σε μέτρια επίπεδα και θα περιορίζεται στα αυτονόητα, όπως το Mirror Linking του Smartphone και η ασύρματη φόρτιση του κινητού. Αντίθετα θα λείπουν οι πλατφόρμες Apple Car Play και Android Auto, οι οποίες θα ενσωματωθούν σταδιακά στον εξοπλισμό της νέας Corolla.

10. Λανσάρισμα

Η Toyota Corolla νέας γενιάς αναμένεται στην αγορά τον επόμενο Μάρτιο με τιμές ελαφρά αυξημένες σε σχέση με τις αντίστοιχες εκδόσεις του Auris, που δικαιολογούνται από τον αναβαθμισμένο εξοπλισμό.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!