Ανανέωση στα σημεία για τον «πύραυλο τσέπης» Abarth 595! (pics)

Πέτρος Σηφαλάκης
Ανανέωση στα σημεία για τον «πύραυλο τσέπης» Abarth 595! (pics)
Οι εκδόσεις Abarth του Fiat 500 δέχονται κάποιες βελτιώσεις για το 2019, κρατώντας παράλληλα το μοναδικό τους χαρακτήρα!

Το σύγχρονο Fiat 500 έχει κερδίσει την αγάπη του αγοραστικού κοινού και το ίδιο ισχύει και για τις ισχυρότερες και πιο σπορ εκδόσεις του, που έχουν για σήμα το σκορπιό της Abarth! Η γκάμα του Abarth 595, όπως ονομάζεται, ανανεώνεται στα σημεία για το 2019, τόσο στις hatchback όσο και στις κάμπριο εκδοχές του. Η ισχύς κλιμακώνεται από τους 145 έως και τους 180 ίππους και όλοι οι κινητήρες είναι σύμφωνοι με τη νόρμα ρύπων Euro 6D-TEMP.

Οι εκδόσεις 595 Competizione και Pista κερδίζουν παράλληλα στο στάνταρ εξοπλισμό την εξάτμιση της Record Monza που προσδίδει μια μοναδική χροιά στο αυτοκίνητο αλλά διαθέτει και ένα πολύ έξυπνο χαρακτηριστικό. Είναι εφοδιασμένη με ειδικό κλαπέτο που ελέγχεται από κουμπί μέσα στο αυτοκίνητο και ο οδηγός μπορεί να επιλέξει αν θέλει το Abarth του να είναι ήσυχο, για τις καθημερινές μετακινήσεις ή να... ξεσηκώνει στο πέρασμά του!

Από την άλλη, η έκδοση Turismo είναι πιο «εξευγενισμένη» και δεν τη διαθέτει στον εξοπλισμό της, έχει όμως άλλα στοιχεία, κυρίως άνεσης, όπως αισθητήρες βροχής και φωτός, αλλά και παρκαρίσματος που βοηθούν στην καθημερινότητα. Το Competizione, εκτός από την εξάτμιση της Record Monza μπορεί να εφοδιαστεί και με ακόμη πιο «σκληροπυρηνικό» εξοπλισμό, όντας η έκδοση με τον πιο «απόλυτο» χαρακτήρα στην γκάμα του 595.

Διατίθεται ακόμη και μηχανικό μπλοκέ διαφορικό για τους εμπρός τροχούς, ενώ στάνταρ είναι και τα καθίσματα-ποίημα της Sabelt για τους πιο απαιτητικούς! Χάρη στον κινητήρα 1.4 T-Jet με τους 180 ίππους επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 6,7 δευτερόλεπτα και έχει φρένα-άγκυρες από τη Brembo, με τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και αεριζόμενους δίσκους 305 χιλιοστών, για να σταματά ακόμη πιο γρήγορα.

Η κορυφαία έκδοση του 595 όμως δεν είναι η Competizione, τουλάχιστον σε επίπεδο τιμής. H έκδοση 695 Rivale είναι σε αυτή τη θέση και δημιουργείται σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία στο χώρο των πολυτελών σκαφών, τη Riva. Έχει μοναδικούς χρωματικούς συνδυασμούς σε καμπίνα και αμάξωμα, οι επενδύσεις από δέρμα, ξύλο και άλλα υλικά, είναι ποιοτικά, αντάξια της τιμής και υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες, όπως το ιδιαίτερο δέρμα στο τιμόνι, που το κάνουν να ξεχωρίζει.

Χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα με το Competizione, αποδίδει δηλαδή 180 ίππους. Η έκδοση Turismo, έχει 165 ίππους, η Pista, 160 και η «απλή» Abarth 595 έχει απόδοση 145 ίππων. Το κιβώτιο είναι είτε ένα χειροκίνητο πεντάρι, που είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, είτε ένα αυτόματο ρομποτιζέ, δηλαδή ένα μηχανικό σασμάν στην ουσία με αυτοματοποιημένο συμπλέκτη, με paddles πίσω από το τιμόνι.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!