Ο Τζένσον Μπάτον, τα supercars χιλιάδων ίππων και ένα... Opel Vectra! (pics)

Πέτρος Σηφαλάκης
Ο Τζένσον Μπάτον, τα supercars χιλιάδων ίππων και ένα... Opel Vectra! (pics)
Ο πρώην πιλότος της Formula 1, κάνει μια αναδρομή στα αυτοκίνητα που έχουν περάσει από τα χέρια του και διηγείται μερικές από τις πιο ενδιαφέρουσες ιστορίες που έχει να μας πει, με θέμα τους τέσσερις τροχούς!

Με αφορμή την πώληση της «ειδικής» McLaren P1 του, κάνουμε μια «βόλτα» στην πορεία του Τζένσον Μπάτον και των αυτοκινήτων που έχουν περάσει από τα χέρια του, μέχρι και σήμερα. Ο πρώην πιλότος της Formula 1 έχει αλλάξει αρκετά τετράτροχα, με τα περισσότερα να είναι μεν supercars με θηριώδεις ιπποδυνάμεις και τεράστιους κινητήρες, όμως δεν έχουν λείψει και τα απλά, «ταπεινά» μοντέλα από τη ζωή του. Παρακάτω, ακολουθούν μερικές ενδιαφέρουσες ιστορίες με τον τρόπο που τις περιέγραψε ο ίδιος ο Μπάτον, διαφορετικού ύφους η κάθε μία!

Opel Vectra

Με ένα Opel Vectra A (πρώτης γενιάς) ή αλλιώς Vauxhall Cavalier στο Ηνωμένο Βασίλειο, ξεκίνησε να κάνει τα πρώτα του βήματα ο Τζένσον Μπάτον ως οδηγός σε δημόσιο δρόμο. Όπως λέει χαρακτηριστικά, αγόρασε την έκδοση με τον βενζινοκινητήρα των 2.0 λίτρων αλλά σε οκταβάλβιδη εκδοχή, καθώς η δεκαεξαβάλβιδη είχε αρκετά περισσότερα ασφάλιστρα! Ήταν μοντέλο του 1989 και το αγόρασε 2.000 λίρες, με χρήματα που είχε βγάλει από τους αγώνες καρτ. Το Vectra δεν το λες και το πιο νεανικό αυτοκίνητο, για αυτό και ο Μπάτον προσπάθησε να το φέρει στα «μέτρα» ενός έφηβου, με νέο ηχοσύστημα και ελατήρια χαμηλώματος, μέχρι που... πτώχευσε βελτιώνοντάς το.

Ferrari F355

Ένα από τα πιο ποθητά αυτοκίνητα της εποχής του, ήταν η Ferrari F355. Ο Τζένσον Μπάτον αγόρασε μια μόλις υπέγραψε συμβόλαιο με τη Williams, δηλαδή στα 19 του χρόνια το έτος 2000. Η ηλικία του δεν του δεν έφτανε το όριο για να μπορέσει να την οδηγήσει νόμιμα με την ασφάλεια του ντίλερ, για αυτό και δεν την οδήγησε πριν την αγοράσει, παρά μόνο όταν πέρασε στο όνομά του και έκανε εκείνος τη δική του ασφάλεια. Μια βόλτα με τον πωλητή, ήταν όσα κατάφερε να κάνει, πριν φτάσει στο «ταμείο».

Ferrari F40

Η Ferrari F40 είναι ένα κεφάλαιο από μόνη της στην ιστορία της αυτοκίνησης και ο Τζένσον Μπάτον φυσικά, το γνωρίζει αυτό. Όταν αγόραζε την F355 με τα λεφτά από το πρώτο του συμβόλαιο στη Williams, δεν τον «έβγαζε» να πάρει μια, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν το έκανε και στη συνέχεια, που «φούσκωσε» ο τραπεζικός του λογαριασμός. «Όσο ήμουν παιδί, είχα τρεις αφίσες στους τοίχους του δωματίου μου. Την Πάμελα Άντερσον, τον Μπαρτ Σίμσον και μια Ferrari F40. Το μόνο πράγμα που μετάνιωσα όταν αγόραζα την F355 ήταν ότι δίπλα της ήταν μια F40, που δεν μπορούσα να αγοράσω, δεν είχα τόσα λεφτά. Θα ήταν μια πολύ καλύτερη επένδυση. Ευτυχώς αργότερα απέκτησα μια, τι αυτοκίνητο κι αυτό... Αισθάνεσαι ότι έχει ψυχή» δήλωσε χαρακτηριστικά.

Bugatti Veyron

Ένα hypercar που συζητήθηκε όσο λίγα και ένα μοντέλο - σταθμός της αυτοκίνησης, με 1.001 ίππους το 2005. Η Bugatti Veyron ήταν επίδειξη δύναμης του Volkswagen Group και ο Τζένσον Μπάτον, είχε μια στην κατοχή του. Όμως, ακόμη και για έναν πιλότο της Formula 1, τα κόστη συντήρησης της Veyron... ματώνουν την τσέπη. «Για ένα νέο ελαστικό, ένα μόνο, θες 5.000 λίρες. Πώς να ευχαριστηθείς ένα αυτοκίνητο με τέτοιο κόστος χρήσης; Ήμουν στο φανάρι μια μέρα και ένιωθα... θεός μέσα στη Veyron, όμως όταν έβαλα πρώτη να ξεκινήσω, έσπασε το σασμάν. Βγήκα έξω και έσπρωχνα το αυτοκίνητο, ακόμη και ένας τροχονόμος αρνήθηκε να με βοηθήσει, δεν είναι η δουλειά μου μου είπε. Όταν σπρώχνεις τη Veyron σου στη μέση του δρόμου, με όλο τον κόσμο να σε κοιτάει, σίγουρα χάνεις λίγο από τον ενθουσιασμό σου» είπε ο Μπάτον.

Ferrari Enzo

Φειδωλός στις δηλώσεις του για τη Ferrari Enzo ήταν ο Τζένσον Μπάτον. Είχε αγοράσει μια στο παρελθόν και φυσικά, αναγνώρισε το μεγαλείο της, ως το μοντέλο που φέρει το ονοματεπώνυμο του ιδρυτή της εταιρείας. Όμως, τα μόνα πράγματα που είπε, ήταν: «Είχα μια Enzo για κάνα δύο βδομάδες. Είναι ένα πραγματικό αυτοκινητιστικό icon, αλλά να, μου φαινόταν κάπως... δυσκίνητο. Δεν ήταν για εμένα».

McLaren P1

Το αυτοκίνητο που πουλάει αυτή την περίοδο ο Τζένσον Μπάτον, ακούει στο όνομα McLaren P1. Πλέον, ως μεγαλύτερος και πιο... σοφός, ο Μπάτον λέει: «Δεν έχει σημασία πόσα χρήματα έχεις στον τραπεζικό σου λογαριασμό, όταν τελειώνει ο μήνας πάντα θα αναρωτιέσαι που ξόδεψες τόσα πολλά»! Κάπως έτσι, ο Μπάτον μπήκε στον πειρασμό να αγοράσει ένα από τα πρώτα και πιο ολοκληρωμένα μέχρι σήμερα, υβριδικά hypercars.

Volkswagen Campervan



«Ένα από τα αγαπημένα μου αυτοκίνητα ήταν το Volkswagen Camper. Συνειδητοποίησα γρήγορα ότι είναι πολύ πιο διασκεδαστικό να έχεις αυτοκίνητα που να μπορείς να χρησιμοποιείς καθημερινά, από εκείνα που ιδρώνεις για να καλύψεις ένα χιλιόμετρο μαζί τους, λόγω των εξόδων που θα προκύψουν ή την απώλεια αξίας από τα πολλά χιλιόμετρα στο οδόμετρο» είπε ο Τζένσον Μπάτον για το βανάκι της Volkswagen, με το οποίο έχει περάσει αρκετά χρόνια.

Chevrolet 3100

Όταν εγκαταστάθηκε στις ΗΠΑ, ο Τζένσον Μπάτον ήθελε να αγοράσει κάτι «αμερικάνικο» για να μπει στο κλίμα της χώρας! «Έμεινα στο Λος Άντζελες και έλεγα να πάω να πάρω κάτι πολύ αμερικάνικο. Πήγα σε μια δημοπρασία με τα μάτια μου στραμμένα σε ένα αυτοκίνητο, όμως τελικά, γύρισα σπίτι με τρία! Ήταν όλα τους αρκετά φθηνά ωστόσο. Ένα Trans-Am, ένα Chevrolet Bel Air με κινητήρα LS7 500 ίππων από Corvette και ένα Chevrolet 3100 Pick-Up του 1956! Το Trans-Am το οδήγησα μια φορά, σε μια παραλία που ήταν εκεί η κοπέλα μου και κάποιοι φίλοι και έκαναν φωτογράφηση μαγιό. Ταλαιπωρήθηκα πολύ για να το καθαρίσω, οπότε κάποια στιγμή θα βρω χρόνο να το οδηγήσω όπως πρέπει. Το 3100 ήταν σε ένα λαμπερό μπλε χρώμα και λατρεύω τη vintage αισθητική του, ενώ το Bel Air... Σε κερδίζει με τον κινητήρα του! Τι μοτέρ κι αυτό... Έλεγα να το πουλήσω όμως πραγματικά δεν μπορώ» είπε.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!