Με πιο αποδοτικούς κινητήρες το ανανεωμένο Honda HR-V

Δημήτρης Γράτσος
Με πιο αποδοτικούς κινητήρες το ανανεωμένο Honda HR-V
Πινελιές φρεσκαρίσματος για το ιαπωνικό μοντέλο, σε συνδυασμό με την προσθήκη δύο νέων μοτέρ στην γκάμα του.

Η Honda αποκάλυψε τις πρώτες λεπτομέρειες του ανανεωμένου HR-V, το οποίο διαθέτει ανανεωμένο εξωτερικό στυλ, αναβαθμίσεις στο εσωτερικό και μία σειρά προηγμένων τεχνολογιών.

Η στιλιστική ανανέωση περιλαμβάνει την πιο ουσιαστική ερμηνεία του γραφικού «Solid Wing Face» της Honda, με νέο, γυαλιστερό σκούρο χρωμιωμένο πάνελ το οποίο αντικαθιστά το συνδυασμό μαύρου και χρωμίου πάνω από τη μάσκα. Ο εμπρός προφυλακτήρας φέρει πιο βαθιά τμήματα των αεραγωγών που φιλοξενούν τα στρογγυλά φώτα ομίχλης, ενώ οι προβολείς έχουν τώρα φακούς τύπου projector με στάνταρ ανασχεδιασμένα φώτα ημέρας LED.

Πίσω, ένα νέο σκούρο, χρωμιωμένο διακοσμητικό στοιχείο σε όλη την πίσω πόρτα εναρμονίζεται με την εμπρός αισθητική, ενώ τα πίσω φώτα φέρουν πιο σκούρα περιβλήματα φακών. Οι πιο πλήρεις εκδόσεις διαθέτουν νέες, 17άρες ζάντες αλουμινίου, και η απόληξη εξαγωγής φέρει ένα μοναδικό διακοσμητικό από χρώμιο. Οι προβολείς και τα πίσω φώτα έχουν αναβαθμιστεί σε μονάδες full LED, και τα αναβαθμισμένα περιβλήματα πίσω αποπνέουν τώρα μία σκούρα «φιμέ» αίσθηση.

Το HR-V παραμένει ευέλικτο όπως πάντα και περιλαμβάνει το καινοτόμο σύστημα διαρρύθμισης καθισμάτων Magic Seat system της Honda. Ανασχεδιασμένα καθίσματα για τον οδηγό και το συνοδηγό περιλαμβάνουν τροποποιήσεις στο μαξιλάρι και την πλάτη, κάτι που βελτιώνει τη συνολική στήριξη, κυρίως στην περιοχή των ώμων. Η στάνταρ υφασμάτινη ταπετσαρία αποτελείται τώρα από ακόμη πιο ποιοτικό υλικό, ενώ τα κορυφαία μοντέλα υιοθετούν πλήρως δερμάτινες επενδύσεις στο εσωτερικό.

Με την άφιξη του το φθινόπωρο του 2018, το ανανεωμένο Honda HR-V θα διατίθεται με τον ιδιαίτερα αποδοτικό 1.5L i-VTEC βενζινοκινητήρα, απόδοσης 130 ίππων και 155 Nm ροπής στις 4.600 σ.α.λ. Για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 10,2 δευτερόλεπτα με το μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων (6MT), και σε 10,9 δλ. με το προαιρετικό CVT. Ο κινητήρας i-VTEC υιοθετεί βελτιωμένη διαδικασία «plateau honing», που μειώνει τις τριβές ανάμεσα στα έμβολα και στους κυλίνδρους δημιουργώντας μία πολύ ομαλή επιφάνεια. Οι οδηγοί της καδένας χρονισμού φέρουν επίσης επίστρωση μείωσης των τριβών, που περιορίζει τη φθορά μακροπρόθεσμα και αυξάνει την απόδοση του κινητήρα.

Η παραγωγή των εκδόσεων του ανανεωμένου HR-V 1.5L i-VTEC έχει ξεκινήσει και οι πρώτες παραδόσεις προγραμματίζονται για τον Οκτώβριο. Θα ακολουθήσει ένας πιο σπορ κινητήρας 1.5L VTEC Turbo, ο οποίος θα αρχίσει να διατίθεται από την άνοιξη του 2019, μαζί με έναν 1.6L i-DTEC diesel.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!