H Ford Mustang στο κλειστό club των πολυεκατομμυριούχων (pics)

Gazzetta team
H Ford Mustang στο κλειστό club των πολυεκατομμυριούχων (pics)
Δέκα εκατομμύρια Ford Mustang έχουν κατασκευαστεί από το λανσάρισμα του δημοφιλούς σπορ μοντέλου το 1964, που έχει παίξει σε περισσότερες ταινίες από κάθε άλλο αυτοκίνητο στον κόσμο!

Με ένα λευκό cabrio γιόρτασε η Ford την παραγωγή 10 εκατομμυρίων Mustang στο εργοστάσιο του Φλατ Ροκ, ενός προαστίου του Ντιτρόιτ. Το επετειακό μοντέλο δεν βάφτηκε τυχαία λευκό, αλλά στην περίπτωσή του χρησιμοποιήθηκε η βαφή Wimbledonwhite, η οποία δεν διατίθεται πλέον για τη σημερινή γκάμα της Mustang, ωστόσο κάλυπτε το αμάξωμα της πρώτης Mustang, που πουλήθηκε από τη Ford. Οι εορτασμοί περιλαμβάνουν επίσης το σχηματισμό ενός καραβανιού με Mustang, το οποίο θα ξεκινήσει από την κεντρική έδρα της Ford στο Ντίαρμπορν του Ντιτρόιτ με προορισμό το εργοστάσιο στο Φλατ Ροκ.

O Xένρι Φορντ με τη Ford Mustang πρώτης γενιάς το 1964 στο Σαλόνι της Νέας Υόρκης.

Η Mustang παρουσιάστηκε το 1964 στην έκθεση της Νέας Υόρκης από τον ίδιο τον Χένρι Φορντ και γοήτευσε αμέσως το κοινό και τους ειδικούς. Ήταν ένα μοντέλο που ξέφευγε από τα μέχρι τότε αμερικανικά στάνταρ των σπορ κουπέ και καμπριολέ, με φρέσκο σχεδιασμό, υπέροχες αναλογίες όπου η μακριά μουσούδα ερχόταν σε αντίθεση με το κοφτό πίσω μέρος, με στυλ, δύναμη και όλα αυτά σε προσιτές τιμές. Η ζήτηση ξεπέρασε κάθε προσδοκία και ο στόχος της Ford για 100.000 πωλήσεις σε έναν χρόνο υπερκαλύφθηκε, αφού μέσα στους πρώτους 18 μήνες πωλήθηκαν πάνω από ένα εκατομμύριο τέτοια αυτοκίνητα.

O Στιβ Μακ Κουίν με την πράσινη Mustang της ταινίας ''Bullitt''

Η οριστική καθιέρωση της Mustang ήρθε τέσσερα χρόνια αργότερα με την εμφάνισή της στην αστυνομική ταινία ‘’Bullitt’’. Εκεί πρωταγωνίστησε μία πράσινη Ford Mustang GT Fastback με οδηγό τον Στιβ Μακ Κουίν σε ένα από τα κλασικότερα κυνηγητά με αυτοκίνητα στην ιστορία του κινηματογράφου με σκηνικό τους δρόμους του Σαν Φραντσίσκο. Από τότε εμφανίστηκε η Mustang σε πάνω από 500 ταινίες και τηλεοπτικές σειρές, περισσότερες από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο στον κόσμο. Επίσης το μοντέλο, με το οποίο ιδρύθηκε στην Αμερική η κατηγορία των Pony-Cars, έχει στο Facebook τους περισσότερους φίλους από κάθε άλλο όχημα.

Μία από τις πρώτες Mustang εκτίθεται στην Εθνική Βιβλιοθήκη της Ουάσινγκτον ως προϊόν υψηλής ιστορικής αξίας.

Aυτή η αύρα επέτρεψε στη Mustang να επιβιώσει επί τόσα χρόνια και να συνεχίζει να παράγεται αδιάλειπτα, αν και οι γενιές δύο έως τέσσερα μεταξύ του 1973 και του 2005 ήταν σχεδιαστικά αδιάφορες και οδηγικά ράθυμες. Ευτυχώς, η Ford επανέφερε τη Mustang στις ρίζες της με το μοντέλο πέμπτης γενιάς, που παρέπεμπε οπτικά στους προγόνους του, ενώ η σημερινή έκτη γενιά θεωρείται πλέον άξιο τέκνο της πρώτης και γνωρίζει τεράστια επιτυχία και στην Ευρώπη.

Eπιστροφή στις ρίζες και μεγάλη επιτυχία για τη Ford Mustang έκτης γενιάς.

Για τους φίλους των κλασικών μοντέλων, όλα τα λεφτά είναι βεβαίως τα μοντέλα πρώτης γενιάς, που κατασκευάζονταν μεταξύ 1964 και 1973 σε τέσσερις διαφορετικές παραλλαγές. Μία καλοδιατηρημένη Mustang εκείνης της εποχής μπορεί να κοστίσει στην ανοιχτή της έκδοση πάνω από 70.000 ευρώ, ενώ ορισμένα ειδικά μοντέλα ξεπερνούν και τις 100.000 ευρώ. Η ζήτηση για κλασικές Ford Mustang είναι μεγάλη, επειδή πρόκειται για ένα μοντέλο ανθεκτικό στον χρόνο, γερό και με ικανοποιητικά αποθέματα ανταλλακτικών, με το οποίο μπορείς να απολαύσεις πραγματικά την οδήγηση!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!