Οδηγούμε την νέα CB1000R

Γιώργος Βαρίνος
Οδηγούμε την νέα CB1000R
H σειρά Neo Sports Café της Honda, ακολουθεί τις γραμμές της CB4 που εμφανίστηκε σαν πρωτότυπο στην EICMA 2015 και περιλαμβάνει 3 εκδόσεις: τη μικρή CB125R, την CB300R αλλά και το κορυφαίο μοντέλο στην γκάμα την CB1000R που ήταν και το μοντέλο που οδηγήσαμε περισσότερο στην Πανελλήνια παρουσίαση της στην Αττική.

Οδηγούμε την CB1000R που αντικαθιστά το προηγούμενο γυμνό μοντέλο στη γκάμα της Honda και είναι μια ουσιαστικά εντελώς νέα μοτοσυκλέτα. Ο κινητήρας της προέρχεται από αυτόν της CBR1000RR Fireblade του 2006, με την ανάλογη εξέλιξη για βελτίωση της απόδοσης στις μεσαίες στροφές και ομαλότερη λειτουργία και απόδοση.

Με το PulseBet*, νιώθεις το παλμό του Live στοιχήματος όπως ποτέ ξανά– Ισχύουν Όροι & Προϋποθέσεις

Η CB1000R, η δημοφιλής, naked σπορ μοτοσυκλέτα της Honda έρχεται ανανεωμένη με μοντέρνα, μινιμαλιστική εμφάνιση café racer, διαθέτοντας πλέον 15kW (20hp) περισσότερη μέγιστη ισχύ και αυξημένη ροπή στο μεσαίο φάσμα στροφών. Ο 4κύλινδρος κινητήρας της είναι τώρα εφοδιασμένος με ηλεκτρονικό γκάζι Throttle By Wire με προγράμματα οδήγησης που προσφέρουν μοναδικούς συνδυασμούς Ισχύος, Φρένου Κινητήρα και λειτουργίας του συστήματος Honda Selectable Torque Control. Ο κινητήρας φιλοξενείται σε νέο σκελετό ο οποίος συνδυάζεται με υψηλών προδιαγραφών ανάρτηση της Showa και μπροστινά φρένα με ακτινικές δαγκάνες. Μία έκδοση “TBC” θα είναι διαθέσιμη από το εργοστάσιο με premium αξεσουάρ και σύστημα γρήγορων αλλαγών στο κιβώτιο (quickshifter).

Η σχεδίαση της CB1000R του 2018 έχει πάρει μία εντελώς νέα, δική της κατεύθυνση που την διαφοροποιεί από τις συνήθεις ‘γυμνές’ μοτοσυκλέτες. Ακόμη και η τελευταία σχεδιαστική λεπτομέρεια πάνω στη CB1000R έχει άψογο φινίρισμα ενώ η συνολική σχεδίαση, το στυλ και η δυναμική της εμφάνιση συνδυάζουν το ρετρό μινιμαλισμό με ένα πακέτο κινητήρα - πλαισίου υψηλών επιδόσεων.

Οι διαστάσεις της είναι τώρα πολύ πιο συμπαγείς και η σιλουέτα της έχει τραπεζοειδές σχήμα. Ο στρογγυλός προβολέας με το εντελώς χαρακτηριστικό στιλ είναι πιο συμπαγής κατά 90 mm ενώ το πίσω φτερό με τη βάση της πινακίδας, τα οποία βιδώνονται στο ψαλίδι για πρώτη φορά σε Honda, είναι το τελείωμα της εξαιρετικά κοντής και καλοσχεδιασμένης αλουμινένιας ουράς, στην οποία έχουν ενσωματωθεί διακριτικά οι χειρολαβές του συνεπιβάτη.

Χαρακτηριστική είναι η απουσία πλαστικών εξαρτημάτων στη μοτοσυκλέτα. Μόνο 6 εξαρτήματα είναι από πλαστικό και το μεγαλύτερο από αυτά είναι το μπροστινό φτερό. Αντίθετα, αυτό που εντυπωσιάζει είναι τα υψηλής ποιότητας μεταλλικά εξαρτήματα σε όλο της το μήκος, σύμφωνα πάντα με την παράδοση των café racer μοτοσυκλετών. Εξαρτήματα όπως το κάλυμμα του ψυγείου και του φιλτροκουτιού του αέρα τα οποία είναι από καλογυαλισμένο αλουμίνιο, τμήματα του κινητήρα με ειδική κατεργασία, οι κυλινδροκεφαλές και τα κέντρα των γραναζιών, ενώ το εντυπωσιακά βαμμένο, ατσάλινο ρεζερβουάρ είναι χωρίς εμφανείς συγκολλήσεις (flangeless).

Όλα τα φώτα της μοτοσυκλέτας είναι τεχνολογίας LED. Ο εσωτερικός σχεδιασμός του λεπτού, στρογγυλού προβολέα με το μεταλλικής όψης δακτυλίδι, είναι σε σχήμα πετάλου με δύο χαρακτηριστικές φωτεινές γραμμές. Ο φωτισμός του πίσω φωτιστικού σώματος είναι ημικυκλικός και γεμίζει στο εσωτερικό του με το πάτημα του φρένου.
Ο πίνακας οργάνων σε σχήμα ‘Τ’ έχει μεταλλικό φινίρισμα όπως και ο προβολέας και είναι ενσωματωμένος στη μάσκα καταλαμβάνοντας ελάχιστο χώρο, ενώ ο κεντρικός διακόπτης είναι στο μπροστινό τμήμα του ρεζερβουάρ.

Ο νέος σκελετός της CB1000R είναι ατσάλινος Μονής Ραχοκοκαλιάς (Mono Backbone) και 2,5 kg ελαφρύτερος από τον προηγούμενο. Χρησιμοποιεί διαιρούμενους πλευρικούς βραχίονες – επίσης ελαφρύτερους κατά 2,5 kg – που αγκαλιάζουν το μονόμπρατσο ψαλίδι, το οποίο είναι κατά 14,7 mm κοντύτερο από το προηγούμενο, έχοντας συνολικό μήκος 574,2 mm.

Η γωνία κάστερ παραμένει στις 25° και το ίχνος τροχού στα 99,8 mm. Το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 7 mm στα 1452 mm και το βάρος της μοτοσυκλέτας με υγρά είναι 212,7 kg – 12 kg λιγότερα από του προηγούμενου μοντέλου. Η κατανομή βάρους είναι 49% εμπρός και 51% πίσω. Το ύψος του στροφάλου είναι 5 mm πιο ψηλά για καλύτερη ευελιξία στις αλλαγές κατεύθυνσης.

Η τιμή της είναι στα 14.500€, επίσης θα είναι διαθέσιμη από το εργοστάσιο και μια έκδοση εξοπλισμένη με premium αξεσουάρ και quickshifter στην τιμή των 15.900€.

Περισσότερα μόλις την πάρουμε για δοκιμή.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!