Με 300 ίππους το Renault Megane RS Trophy! (pics)

Πέτρος Σηφαλάκης
Με 300 ίππους το Renault Megane RS Trophy! (pics)
H κορυφαία εκδοχή του Renault Megane έφτασε και... απειλεί την κυριαρχία του ανταγωνισμού! Τα χαρακτηριστικά του εντυπωσιάζουν και μένει να δούμε αν είναι τόσο καλό και στην πραγματικότητα.

Η Renault μας είχε ήδη παρουσιάσει το Megane RS και τώρα έρχεται η έκδοση Trophy που γίνεται η νέα κορυφή στην γκάμα. Με αυτό η Renault θα προσπαθήσει να πάρει πίσω το ρεκόρ εμπροσθιοκίνητου αυτοκινήτου παραγωγής στο Νίρμπουργκρινγκ από τη Honda! Χρησιμοποιεί τον κινητήρα 1.8 TCe, με 300 ίππους και 400 Nm ροπή ή 420 Nm ροπή αν συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των έξι σχέσεων.

Τα 0-100 χλμ./ώρα γίνονται μέσα σε μόλις 5,7 δευτερόλεπτα και το «στήσιμο» του αυτοκινήτου έχει βελτιωθεί ακόμη περισσότερο από το στάνταρ RS. Από το σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης 4CONTROL, μέχρι τα 4 υδραυλικά compression bumps.

Το νέο μοντέλο εφοδιάζεται στάνταρ με το Cup Chassis που ενσωματώνει πιο σφικτές ρυθμίσεις για την ανάρτηση (25% σκληρότερα αμορτισέρ, 30% πιο σφικτά ελατήρια και 10% πιο άκαμπτες αντιστρεπτικές δοκούς) και μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης τύπου Torsen.

Ειδικά για την έκδοση, τα εμπρός δισκόφρενα είναι κατασκευασμένα από έναν συνδυασμό αλουμινίου και χάλυβα (bi-material) για περιορισμό του βάρους και καλύτερη απαγωγή της θερμότητας σε έντονη χρήση. Παράλληλα, εφοδιάζεται με ειδικά σχεδιασμένες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών και ελαστικά πολύ υψηλών επιδόσεων της Bridgestone.

Μέσα στο 2019, το νέο μοντέλο θα μπορεί να εξοπλίζεται με ακόμα ελαφρύτερες ζάντες 19 ιντσών (Fuji Light) που μειώνουν το βάρος κάθε τροχού κατά 2 κιλά σε συνδυασμό με ελαστικά Bridgestone, ειδικά σχεδιασμένων για τη Renault Sport.

Με στιβαρή και σπορ σχεδίαση και με το χαρακτηριστικό Liquid Yellow χρώμα του αμαξώματος, είναι φανερό ότι δημιουργήθηκε για να κερδίζει τις εντυπώσεις. Παράλληλα, στο εσωτερικό, το Megane RS Trophy μπορεί να εξοπλιστεί με νέας γενιάς μπάκετ καθίσματα της Recaro με αλκαντάρα, που είναι κατά 20 χλστ. πιο χαμηλά τοποθετημένα για καλύτερη οδηγική αίσθηση και υψηλά επίπεδα ασφάλειας.

Φυσικά, εκτός από ένα υπερ-αυτοκίνητο επιδόσεων, το νέο κορυφαίο Megane είναι και ιδανικό για καθημερινή χρήση, με συστήματα που γνωρίσαμε και στο «απλό» RS, όπως το σύστημα παραμετροποίησης Multi-Sense, το σύστημα φωτισμού RS Vision και την πλατφόρμα RS Monitor μέσα από την οποία ο χρήστης έχει πρόσβαση σε δεδομένα τηλεμετρίας για τη συμπεριφορά και την απόδοση του αυτοκινήτου.

Όπως χαρακτηριστικά δηλώνει ο Nico Hulkenberg, οδηγός της Renault Sport F1 και πρεσβευτής της Renault Sport: «Η ενασχόλησή μου με το project της εξέλιξης του Megane RS εδώ και ένα χρόνο με βρίσκει απόλυτα ικανοποιημένο για την ενίσχυση της γκάμας με ένα μοντέλο ακόμα πιο σπορ. Κάθε ένα από τα νέα χαρακτηριστικά του Megane RS Trophy προσφέρει υψηλότερες επιδόσεις και καλύτερη σπορ αίσθηση στο οδηγό».

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!