Δέκα τρίκυκλα αυτοκίνητα για ειδικές αποστολές! (pics)

Gazzetta team
Δέκα τρίκυκλα αυτοκίνητα για ειδικές αποστολές! (pics)
Στη θεωρία, χρειάζονται τέσσερις τροχοί για να χαρακτηρίσουμε ένα όχημα «αυτοκίνητο» με την παραδοσιακή έννοια του όρου, όμως τα δέκα παρακάτω μοντέλα, ανατρέπουν αυτό το «στερεότυπο»!

Τα τρίκυκλα είναι μια ιδιαίτερη κατηγορία οχημάτων που ποτέ δεν είχε την απήχηση των μοτοσυκλετών, με τους δύο τροχούς ή των αυτοκινήτων, με τους τέσσερις. Ήταν πάντα στο «περιθώριο», όμως αυτό δεν σημαίνει πως δεν έχουν κατασκευαστεί διάφορα ενδιαφέροντα μοντέλα με τρεις ρόδες, στην ιστορία της αυτοκίνησης.

Τα δέκα παρακάτω, παρουσιάζουν το δικό τους χαρακτήρα μέσα από την ιδιαίτερη φιλοσοφία τους και μερικά, τα γνωρίζουμε επειδή με κάποιο τρόπο έγιναν διάσημα, όμως άλλα, αγνοούσαμε παντελώς την ύπαρξή τους. Δείτε ποια είναι και κάντε την... επιλογή σας!

Campagna T-Rex

Τουλάχιστον... ψαρωτικό σε εμφάνιση. Έχει λανσαριστεί με αρκετούς κινητήρες, όμως η πιο ενδιαφέρουσα είναι εκείνη με το εξακύλινδρο μοτέρ της BMW που αποδίδει για την περίσταση, 160 ίππους! Έχει σοφιστικέ σύστημα ανάρτησης και πέδησης και φανταζόμαστε, πως θα είναι... τρέλα να το οδηγείς!

Carver One

Παρουσιάστηκε το 2002 και η εικόνα του είναι ιδιαίτερη, αν όχι περίεργη. Ισορροπεί ανάμεσα στη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο και απευθύνεται σε κάποιον που δεν θέλει με τίποτα να περνά απαρατήρητος! Εφοδιάζεται με τετρακύλινδρο κινητήρα 68 ίππων και χρειάζεται 8 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ./ώρα.

Elio P5

Από μπροστά, μοιάζει και με αυτοκίνητο, στο πλάι όμως καταλαβαίνεις πως κάτι δεν πάει καλά. Το ιδιαίτερο αυτό μοντέλο έχει τρικύλινδρο μοτέρ 0.9 λίτρων, με 55 άλογα που προσφέρει τελική ταχύτητα 160 χλμ./ώρα και 0-100 χλμ./ώρα σε 9,6 δευτερόλεπτα.

Mazda K360

Το μικρό τρίκυκλο φορτηγάκι της Mazda κατασκευάστηκε το 1959 και έγινε ένα από τα πιο δημοφιλή επαγγελματικά μοντέλα στην Ιαπωνία, λόγω της τεράστιας ευελιξίας του στα στενά του Τόκιο. Είχε δικύλινδρο κινητήρα βενζίνης και ήταν φυσικά διθέσιο.

Morgan 3 Wheeler

Ξεκάθαρο και από το όνομά του, το συγκεκριμένο Morgan είναι τρίκυκλο και αναμφίβολα μιλάμε για ένα εντυπωσιακό στην όψη μοντέλο. Έχει δύο θέσεις, είναι φυσικά κάμπριο και έχει κινητήρα με 82 ίππους, που συνδυάζεται με ένα πεντάρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων της Mazda.

Polaris Slingshot

H Polaris είναι μια εταιρεία που ειδικεύεται στην κατασκευή Snowmobile και Quad (ή αλλιώς, γουρούνες). Το Slingshot ήταν ένα ιδιαίτερο μοντέλο που έφτιαξε, με δύο τροχούς εμπρός και έναν πίσω και είναι πλήρως... αδιάβροχο, έτοιμο για περιπέτεια! Έχει κινητήρα της General Motors με κυβισμό 2.4 λίτρα και 175 ίππους.

Reliant Regal

Το συγκεκριμένο μοντέλο, θα το θυμούνται οι περισσότεροι να το... γλεντάει ο Τζέρεμι Κλάρκσον, σε εποχές Top Gear. Είχε πρωταγωνιστήσει σε πολλές «αποστολές» του βρετανικού σόου και πάντα είχε τον ίδιο ρόλο, δηλαδή να τουμπάρει! Το μοντέλο ήταν στην παραγωγή από τη βρετανική Reliant την περίοδο 1953-1973.

Toyota iRoad

Πρόκειται για ένα πρωτότυπο που κατασκεύασε η Toyota και δεν βγήκε ποτέ στην παραγωγή. Είναι η ιδέα της φίρμας για την τέλεια αστική μετακίνηση και ζυγίζει μόλις 300 κιλά. Έχει ηλεκτροκινητήρες που κινούν και τους τέσσερις τροχούς και είναι διθέσιο, αν και δεν του φαίνεται με την πρώτη ματιά.

Benz Parent-Motorwagen

Από εδώ ξεκίνησαν όλα. Το πρώτο όχημα στην ιστορία, με κινητήρα εσωτερικής καύσης, που χαρακτηρίστηκε «αυτοκίνητο», ήταν τρίκυκλο. Δημιουργήθηκε το 1885 από τον Καρλ Μπενζ, ιδρυτής της Mercedes-Benz αργότερα. Είχε κινητήρα δίχρονο, 1.0 λίτρου, με απόδοση... 0,66 ίππων!

Vanderhall Venice Roadster

Όταν παρουσιάστηκε, το Venice Roadster έφερε... πονοκέφαλο στις ΗΠΑ για το αν θα αναγνωριστεί ως μοτοσυκλέτα ή αυτοκίνητο. Κάποιες πολιτείες το έβλεπαν έτσι, κάποιες αλλιώς! Το εντυπωσιακό τρίκυκλο κάμπριο κινείται από ένα τούρμπο μοτέρ βενζίνης, απόδοσης 140 ίππων.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!