Το Audi A6 «παντρεύει» πολυτέλεια, κύρος και σπορ χαρακτήρα

Gazzetta team
Το Audi A6 «παντρεύει» πολυτέλεια, κύρος και σπορ χαρακτήρα
Ακόμη ένα βήμα παρακάτω κάνει το νέο Audi A6, που πλέον είναι ένα απολύτως εξελιγμένο και πλήρες business σεντάν, καλύπτοντας και τον πιο απαιτητικό αγοραστή!

Το Audi A6 είναι μια από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις στην πολυτελή κατηγορία και η νέα του γενιά έρχεται για να το ανανεώσει ακόμη περισσότερο, δημιουργώντας το πιο πλήρες A6 στη μέχρι σήμερα ιστορία του μοντέλου. Το αυτοκίνητο υιοθετεί στοιχεία από το A8 και το A7 και συγκεκριμένα, πρόκειται για το νέο σύστημα πολυμέσων MMI (Multi-Media Interface) Touch Response, με δύο μεγάλες οθόνες στην κεντρική κονσόλα και τον πίνακα οργάνων.

Συγκριτικά με το προηγούμενο A6, έχουμε να κάνουμε με ελάχιστα φυσικά κουμπιά και όλες οι λειτουργίες έχουν γίνει ψηφιακές, όπως είναι η τάση της εποχής. Οι διαγώνιοι των δύο οθονών είναι 10,1 ιντσών και 8,6 (καντράν και κεντρική κονσόλα αντίστοιχα). Το interface του συστήματος είναι πολύ φιλικό στον χρήστη και θα εξοικειωθεί ακόμη και κάποιος που δεν ασχολείται ενεργά με την τεχνολογία, καθώς μπορεί να διαμορφώσει και τα εικονίδια με τον τρόπο που εκείνος επιθυμεί.

Παράλληλα, διατίθεται κορυφαίο ηχοσύστημα της Bang & Olufsen με 3D ήχο και συνολική ισχύ 1.820 Watt, με 19 ηχεία! Σε ο,τι αφορά τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, υπάρχει μια μακρά λίστα που περιλαμβάνει από ενεργό Cruise Control και προειδοποίηση παρέκκλισης από τη λωρίδα ή έλεγχο της κάθετης κίνησης, μέχρι σύστημα υποβοήθησης κυκλοφοριακής συμφόρησης που αναλαμβάνει τον έλεγχο του αυτοκινήτου (τιμόνι, γκάζι, φρένο) στο μποτιλιάρισμα. Περνώντας στους κινητήρες, συναντάμε δύο σύνολα των 3.0 λίτρων, ένα βενζίνης TFSI και ένα πετρελαίου TDI.

Αμφότερα είναι εξηλεκτρισμένα και συνδυάζονται με ένα ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt και διευρύνει την λειτουργία του Start Stop μέχρι και τα 22 χλμ./ώρα, ενώ συλλέγει ενέργεια καθώς ο οδηγός αφήνει το πόδι του από το γκάζι και το αυτοκίνητο ρολάρει. Στα της απόδοσης, ο TFSI αποδίδει 340 ίππους, με 0-100 χλμ./ώρα σε 5,1 δευτερόλεπτα και τελική περιορισμένη ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Έχει κατανάλωση 6,7 λίτρα ανά 100 χλμ και εκπέμπει 151 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο.

Ο TDI, αποδίδει 186 ίππους με 620 Nm ροπή! Τα 0-100 χλμ./ώρα είναι ζήτημα 5,5 δευτερολέπτων, ο ηλεκτρονικός «κόφτης» επεμβαίνει και πάλι στα 250 χλμ./ώρα και η κατανάλωση, περιορίζεται στα 5,5 λίτρα ντίζελ ανά 100 χλμ. Οι εκπομπές ρύπων, είναι 142 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. Διατίθεται αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής Tiptronic, το οποίο συνδυάζεται με την τετρακίνηση Quattro με κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού σταθερά στο 60:40 εμπρός πίσω, με δυνατότητα μεταβολής του ποσοστού ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης, ενώ υπάρχει και το αυτόματο κιβώτιο τύπου διπλού συμπλέκτη S-Tronic που συνδυάζεται με την τετρακίνηση Quattro Ultra.

Η τελευταία, βασίζεται στην τεχνολογία Haldex με τον υδραυλικό πολύδισκο συμπλέκτη να στέλνει ποσοστό της ροπής στον πίσω άξονα μόνο όταν παρουσιάζεται ανάγκη και όλο το υπόλοιπο διάστημα, να δουλεύει εμπροσθιοκίνητο προς όφελος της οικονομίας. Στο εσωτερικό, τα υλικά και η συναρμογή τους είναι αψεγάδιαστα και η πολυτέλεια ξεχειλίζει σε κάθε σημείο. Το ντιζάιν είναι σπορ αλλά και κομψό, ενώ ο ατμοσφαιρικός φωτισμός αναβαθμίζει την εικόνα τις βραδινές ώρες. Ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει από ξύλινες, έως αλουμινένιες επενδύσεις στην καμπίνα, μαζί με αρκετά σχέδια στα δέρματα και τις επενδύσεις των θυρών.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!