Mε DNA πρωταθλητή ο νέος κινητήρας βενζίνης της Renault (vid)

Gazzetta team
Mε DNA πρωταθλητή ο νέος κινητήρας βενζίνης της Renault (vid)
Kαταπληκτικές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση υπόσχεται ο εντελώς νέος turbo κινητήρας βενζίνης της Renault με κυβισμό 1,3 λίτρων και 160 ίππους μέγιστη ισχύ.

Ένας εντελώς νέος τετρακύλινδρος turbo κινητήρας βενζίνης μόλις 1.3 λίτρων, με απόδοση όμως που θα φτάνει τους 160 ίππους, έρχεται από τη Renault. Πολύ ισχυρό αλλά ταυτόχρονα οικονομικό, το νέο μηχανικό σύνολο της γαλλικής μάρκας με τον κωδικό Energy HR13, διαθέτει σειρά τεχνολογιών αιχμής, που έχουν δοκιμαστεί με μεγάλη επιτυχία στους αγώνες. Η Renault τα τελευταία 40 χρόνια συμμετέχει με επιτυχία στο κορυφαίο πρωτάθλημα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την F1, ενώ οι μονάδες ισχύος που κατασκευάζει κινούν εκτός από τα μονοθέσια της δικής της ομάδας και αυτά άλλων κορυφαίων συμμετοχών, όπως της Red Bull και της McLaren.

Το προηγμένο τεχνολογικό προφίλ του νέου αυτού κινητήρα, που έκανε το ντεμπούτο του με το νέο Renault Scenic,αναμένεται να συνοδευτεί και από εξαιρετικές εμπορικές επιδόσεις. Καθώς το καινοτόμο μηχανικό σύνολο θα χρησιμοποιείται εκτός από την Renault και από τις Nissan και Mercedes, αναμένεται να ξεπεράσει σε ετήσια βάση την παραγωγή του 1.000.000 μονάδων.

Μεταξύ πολλών άλλων, ο νέος κινητήρας περιλαμβάνει τα εξής τεχνολογικά χαρακτηριστικά:

• Ειδική επένδυση (Mirror Bore) στα τοιχώματα των κυλίνδρων για μείωση των τριβών και βελτιστοποίηση της απαγωγής θερμότητας. Μέχρι σήμερα η συγκεκριμένη τεχνολογία ήταν διαθέσιμη μόνο σε κινητήρες πολύ υψηλής απόδοσης.

• Αύξηση της πίεσης του συστήματος άμεσου ψεκασμού στα 250 bar με παράλληλη αύξηση της ακρίβειας διαχείρισης του καυσίμου ώστε η υψηλή απόδοση να συνδυάζεται με την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και τις ελάχιστες δυνατές εκπομπές ρύπων.

• Πρωτοποριακός σχεδιασμός του θαλάμου καύσης και εφαρμογή διπλού συστήματος μεταβλητού χρονισμού (VVT), έτσι ώστε ο κινητήρας να προσφέρει κορυφαία ελαστικότητα τόσο στις χαμηλές όσο και τις μεσαίες στροφές.

• Βαλβίδα ανακούφισης του συστήματος υπερτροφοδότησης που ελέγχεται ηλεκτρονικά και ενεργοποιείται ηλεκτρικά έτσι ώστε να υπάρχει απόλυτη ακρίβεια στη λειτουργία της.

• Κεφαλή κινητήρα σχήματος Δ για μικρότερες διαστάσεις και βάρος.

Ο νέος κινητήρας θα είναι διαθέσιμος σε μία σειρά εκδόσεων με απόδοση από 115 έως και 160 ίππους. Θα συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο, καθώς και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC, ενώ μετά τα Scenic / Grand Scenic και πρόσφατα τo Captur S-Edition αναμένεται να είναι διαθέσιμος και σε άλλα μοντέλα της Renault μέχρι τα τέλη του 2018.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!