Έξι Mazda που «χάσαμε», επειδή απουσίαζε η μάρκα από την Ελλάδα

Gazzetta team
Έξι Mazda που «χάσαμε», επειδή απουσίαζε η μάρκα από την Ελλάδα
Μετά την πτώχευση της επίσημης αντιπροσωπείας της Mazda στην Ελλάδα, ελάχιστα νέα μοντέλα της φίρμας έχουν ταξινομηθεί στη χώρα μας και έχουμε «χάσει» μερικά πραγματικά ενδιαφέροντα αυτοκίνητα.

Το 2014, ήταν η χρονιά που η Mazda σταμάτησε να δραστηριοποιείται στη χώρα μας, μετά την πτώχευση της επίσημης ελληνικής αντιπροσωπείας, ΕΛΜΑ.

Η ιαπωνική φίρμα φυσικά, διατήρησε ένα δίκτυο 24 εξουσιοδοτημένων επισκευαστών, μέσω των οποίων κάλυπτε κανονικά τις εγγυήσεις των μοντέλων της, μαζί με τυχόν ανακλήσεις που προκύπτουν, όμως δεν υπάρχει η δυνατότητα να αγοράσεις ένα νέο Mazda, εκτός αν μιλάμε για εισαγωγή από το εξωτερικό, που έχουν γίνει ελάχιστες.

Έτσι οι Έλληνες ουσιαστικά «στερήθηκαν» μερικά πολύ αξιόλογα μοντέλα της εταιρείας, που παραδοσιακά είχαν καλές πωλήσεις στη χώρα μας και όπως διαβάζουμε από τον Ειδικό Τύπο του εξωτερικού που τα δοκιμάζει, είναι ακόμη καλύτερα από ότι τα θυμόμαστε. Σύντομα ωστόσο, η φίρμα θα επανέλθει και στην Ελλάδα και η διαδικασία βρίσκεται στην τελική ευθεία, σύμφωνα με πληροφορίες μας.

Mazda 2

To 2 είναι ένα κόμπακτ supermini μοντέλο με ευχάριστο σχεδιασμό, άνετους χώρους στο εσωτερικό του και πλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Διατίθεται με ντίζελ μοτέρ 1.5 λίτρων με 105 ίππους ή βενζίνης ίδιου κυβισμού, σε παραλλαγές ισχύος από 75 έως 115 ίππους. Τα κιβώτια ταχυτήτων είναι τρία, δύο χειροκίνητα (5 ή 6 σχέσεων) και ένα αυτόματο (6 σχέσεων).

Mazda 3

Μια κατηγορία πάνω από το 2, το 3 είναι η πρόταση της Mazda στα μικρομεσαία οικογενειακά. Πρόσφατα, ανανεώθηκε και απέκτησε πιο φρέσκια εμφάνιση, μαζί με πιο ολοκληρωμένο χαρακτήρα. Διατίθεται με κινητήρες από 1.5 λίτρα και 100 ίππους έως 2.0 λίτρα με 165, ενώ υπάρχει και ντίζελ με κυβισμό 2.2 λίτρα και 150 ίππους.

Mazda 6

6 ονομάζει η Mazda το μεσαίο οικογενειακό σεντάν της, που στην πρώτη του γενιά είχε πουλήσει πολύ καλά στην Ελλάδα. Το δεύτερο, το γνωρίσαμε επίσης, όμως εδώ και χρόνια κυκλοφορεί το τρίτο, που μάλιστα έχει δεχτεί και facelift. Οι κινητήρες του είναι βενζίνης 2.0 και 2.5 λίτρων τεχνολογίας SkyActiv και υπάρχει και ένας ντίζελ των 2.2.

Mazda CX-3

Το κόμπακτ SUV της Mazda με το όνομα CX-3 δεν το έχουμε δει καν στην Ελλάδα αφού παρουσιάστηκε το 2015. Έχει κι εκείνο κινητήρες 1.5 και 2.0 λίτρων, βενζίνης, ενώ διατίθεται και με τον μικρότερο τουρμποντίζελ των 1.5 λίτρων.

Mazda CX-5

H δεύτερη γενιά του CX-5 είναι γεγονός και η Mazda κατάφερε να φτιάξει ένα μοντέλο που συνδυάζει εμφάνιση, τεχνολογία και υψηλά επίπεδα ασφαλείας. Οι κινητήρες που είναι διαθέσιμο ξεκινούν από τον δίλιτρο βενζίνης, συνεχίζουν στον 2.2 ντίζελ και καταλήγουν στον 2.5 και πάλι βενζίνης, όπου είναι για την ώρα ο κορυφαίος στην γκάμα.

Mazda MX-5

Οι τρεις προηγούμενες γενιές του, έχουν καταφέρει να γίνουν οι πρώτη σκέψη όποιου ψάχνει ένα διασκεδαστικό roadster με λογικό κόστος στην Ελλάδα. H τέταρτη, ή αλλιώς, MX-5 ND, δε «πρόλαβε» να μας συστηθεί. Το μοντέλο της Mazda διατίθεται με κινητήρα βενζίνης 1.5 λίτρου με 130 ίππους και έναν ισχυρότερο με 155, των 2.0 λίτρων.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!