5 «καρτ» με άδεια κυκλοφορίας για το δρόμο! (pics)

Gazzetta team
5 «καρτ» με άδεια κυκλοφορίας για το δρόμο! (pics)
Τα παρακάτω αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν για να εξυπηρετήσουν λίγους και συγκεκριμένους σκοπούς, με κυριότερο αυτόν της απόλαυσης κατά την οδήγηση!

Μηδαμινά στοιχεία άνεσης, περιορισμένη χρηστικότητα, έκθεση στις καιρικές συνθήκες και ακριβή τιμή, συνοδεύουν όλα τα αυτοκίνητα που ακολουθούν παρακάτω.

Θα αναρωτιόταν κανείς, γιατί να υπάρχει κόσμος που τα αγοράζει και η απορία είναι λογική, αν αναλογιστούμε ότι και τα πέντε, αποτυγχάνουν παταγωδώς να εκπληρώσουν την αποστολή τους ως «αυτοκίνητα».

Ωστόσο υπάρχει και μια άλλη οπτική του ίδιου νομίσματος. Τη βλέπουν αποκλειστικά εκείνοι που οι τέσσερις τροχοί δεν μεταφράζονται αποκλειστικά ως «μετακίνηση» στο μυαλό τους και έχουν πάθος μαζί τους.

Απολαμβάνουν κάθε χιλιόμετρο πίσω από το τιμόνι και θέλουν να βιώνουν την εμπειρία όσο πιο «αγνή» γίνεται. Έτσι δημιουργήθηκε η κατηγορία των σπορ διθέσιων που μοιάζουν περισσότερο με καρτ παρά με αυτοκίνητα, όμως δεν κυκλοφορούν αποκλειστικά σε πίστες και έχουν δυνατότητα κίνησης στο δρόμο.

Το χαμηλό τους βάρος, σε συνδυασμό με τους ισχυρούς κινητήρες που τα συνοδεύουν, τα κάνουν να ανταγωνίζονται πολύ πιο δυνατά μοντέλα και ειδικά σε συνθήκες πίστας, ελάχιστα μπορούν να τα ακολουθήσουν. Δείτε τα πέντε πιο γνωστά «καρτ» με πινακίδες, ακριβώς από κάτω!

Ariel Atom

To 2000, ένα τρελό πρότζεκτ έγινε πραγματικότητα και είδαμε για πρώτη φορά το Ariel Atom. Το μονοθέσιο μοντέλο προέρχεται από τις ΗΠΑ και έχει συνδυαστεί με πολλά μοτέρ, που όλα του εξασφάλιζαν εξαιρετικές επιδόσεις. Το ισχυρότερο είναι το 3.5 R, με τους 350 ίππους από τον τετρακύλινδρο των 2.0 λίτρων από τη Honda. Με βάρος 550 κιλά δεν είναι δύσκολο να φτάσει στα 100 χλμ./ώρα, από στάση, σε 2,7 δευτερόλεπτα και η τελική του αγγίζει τα 250 χλμ./ώρα. Πάντως, υπήρχε και το Atom 500 με έναν V8 των 3.0 λίτρων και των 500 ίππων, όμως η παραγωγή του περιορίστηκε σε ελάχιστες μονάδες. Τα 0-100 χλμ./ώρα ερχόντουσαν σε λιγότερα από 2,3 δευτερόλεπτα!!

BAC Mono

H Briggs Automotive Company με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο κατασκευάζει ένα εξαιρετικό και ιδιαίτερο μονοθέσιο supercar με δυνατότητα κίνησης στο δημόσιο δρόμο. Ζυγίζει μόνον 540 κιλά, έχει κινητήρα που προέρχεται από την Cosworth, με χωρητικότητα 2.3 λίτρων, απόδοση 289 ίππων και η επιτάχυνσή του «κοντράρει» στα ίσια ακόμη και hypercars. Σημειώστε 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα! Η τελική του ανέρχεται στα 275 χλμ./ώρα.

Caterham 620S

Το αειθαλές Caterham παράγεται συνεχόμενα από το... 1973, ενώ βασίζεται στη Lotus Seven που έχει αποσυρθεί εδώ και δεκαετίες από την κυκλοφορία. Φυσικά, έχουν γίνει κάποιες ανανεώσεις που πρέπει να έχεις αρκετά... προπονημένο μάτι για να δεις, όμως το αγγλικό μοντέλο βάζει τα γυαλιά σε πολύ ισχυρότερα ή ακριβότερα αυτοκίνητα. Διατίθεται με μεγάλη ποικιλία κινητήρων, όπου ο δυνατότερος είναι ο δίλιτρος της Ford με 310 άλογα και τα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4''.

Drakan Spyder

Το ισχυρότερο μοντέλο της κατηγορίας είναι το Drakan Spyder, που χρησιμοποιεί έναν τεράστιο V8 κινητήρα με 450 ίππους για την κίνησή του! Το βάρος του ωστόσο το βγάζει λίγο έξω από τα νερά όλων των ανταγωνιστών του, αφού ο δείκτης της ζυγαριάς σταματάει στα 907 κιλά, δηλαδή σχεδόν τα διπλά από το BAC. Σε κάθε περίπτωση οι επιδόσεις του είναι καταιγιστικές και τα 0-100 χλμ./ώρα είναι ζήτημα 3,2 δευτερολέπτων. Η τελική του φτάνει τα 265 χλμ./ώρα.

KTM X-Bow

Η γνωστή στο χώρο των μοτοσυκλετών, KTM, αποφάσισε να φτιάξει ένα όχημα με τέσσερις τροχούς, που δεν θα χάσει το feeling της μοτοσυκλέτας. Έτσι γεννήθηκε το X-Bow, ένα πολύ πετυχημένο «υβρίδιο» που συνδυάζει και τους δύο κόσμους! Εξοπλίζεται με τετρακύλινδρο τούρμπο μοτέρ της Audi, των 2.0 λίτρων. Αποδίδει 300 ίππους και έχει 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 3,5 δευτερόλεπτα, ενώ αναπτύσσει ταχύτητες έως και 220 χλμ./ώρα! Η συνταγή ήταν τόσο πετυχημένη που η KTM ανέβασε το πλάνο παραγωγής από 500 μονάδες ετησίως σε 1.000.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!