4 αυτοκίνητα δρόμου που... ξεπήδησαν από τους αγώνες! (pics)

Gazzetta team
4 αυτοκίνητα δρόμου που... ξεπήδησαν από τους αγώνες! (pics)
Μερικές φορές οι κατασκευαστές τολμούν λίγο περισσότερο και μας προσφέρουν εκπληκτικά αυτοκίνητα, βγαλμένα απευθείας από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Πολλές είναι οι εταιρείες αυτοκινήτων που τρέχουν σε διάφορες κατηγορίες αγώνων, όμως λίγες είναι εκείνες που τολμούν και παράγουν μοντέλα με «βαριά» αγωνιστική φανέλα. Αναφερόμαστε σε «ακραίες» κατασκευές, εκείνες που τις κοιτάς και με δυσκολία τις ξεχωρίζεις από αυτές που τρέχουν στις πίστες.

Επιβλητικά, με συλλεκτική αξία οχήματα που δεν θα αγόραζε ο καθένας αλλά κάποιος που έχει πραγματικά «τρέλα» με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Δεν εννοούμε δηλαδή, κοινά μας μοντέλα που απλώς απέκτησαν γρήγορες εκδόσεις για να μπορούν να συμμετέχουν στο WRC, για παράδειγμα.

Παρακάτω, ακολουθούν μερικά παραδείγματα από αυτοκίνητα που κυκλοφορούσαν και σε «συμβατικές» εκδόσεις, όμως η συμμετοχή τους στους αγώνες έφερε στους δρόμους και μερικά... αγωνιστικά με πινακίδες κυκλοφορίας! Όλα τους είναι πολύ σπάνια, πολύ ακριβά, πολύ ιδιαίτερα και... πάρα πολύ γρήγορα. Δείτε ποια είναι!

Ford GT

Το 2005 η Ford αναβίωσε ένα θρύλο μέσα από το GT, καθώς η εξωτερική του εμφάνιση ήταν σχεδόν η ίδια με το αγωνιστικό αυτοκίνητο που «σάρωνε» στους αγώνες αντοχής τη δεκαετία του 1960. Συνολικά, λίγο περισσότερα από 4.000 αυτοκίνητα πουλήθηκαν, στα 3 χρόνια που βρισκόταν στην παραγωγή. Κινείται από έναν V8 των 5.4 λίτρων με κομπρέσορα, που αποδίδει 558 ίππους. Σήμερα κυκλοφορεί η (εντελώς διαφορετική) δεύτερη γενιά του.

Mercedes-Benz 300SL

Το γρηγορότερο αυτοκίνητο της εποχής της (260 χλμ./ώρα τελική) ήταν η Mercedes-Benz 300SL, ή αλλιώς «γλαρόφτερη» (Gullwing) λόγω του χαρακτηριστικού ανοίγματος των θυρών της. Βγήκε στην παραγωγή το 1954 και «φορούσε» ένα μοτέρ 3.0 λίτρων με έξι κυλίνδρους σε σειρά, των 215 ή 225 ίππων. Ήταν το πρώτο αυτοκίνητο με άμεσο ψεκασμό καυσίμου στους κυλίνδρους και βέβαια, η έκδοση δρόμου, κατασκευάστηκε με αφορμή το εξαιρετικά επιτυχημένο αγωνιστικό.

Mercedes-Benz CLK GTR

Η Mercedes αποφάσισε να βγάλει στους δρόμους το... αγωνιστικό της αυτοκίνητο στο Le Man φτιάχνοντας μερικές μονάδες με τις απαραίτητες προδιαγραφές. Συνολικά, κατασκευάστηκαν 26 αυτοκίνητα, 20 κουπέ και 6 roadsters, ενώ βγήκε και μια ακόμη πιο ισχυρή έκδοση. Η «βασική», είχε κινητήρα V12 των 6.9 λίτρων με 612 ίππους και η πιο δυνατή έναν επίσης V12, των 7.3 λίτρων με 664 άλογα.

Porsche 911 GT1

Μια από τις πιο σπάνιες Porsche που μπορείς να συναντήσεις στους δρόμους είναι η 911 GT1. Κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1996 με εμφανισιακά στοιχεία από την 911 993 και στη συνέχεια, το 1997, δανειζόμενη την εικόνα της πιο νέας 996. 25 αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν, ενώ όλα τους φορούσαν επίπεδο εξακύλινδρο τούρμπο κινητήρα των 3.2 λίτρων που έχει απόδοση 544 ίππων. Η ομοιότητά της με το αγωνιστικό αυτοκίνητο είναι κάτι... παραπάνω από εμφανής.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!