Από 25.900€ το επταθέσιο Peugeot 5008 (pics)

Gazzetta team
Από 25.900€ το επταθέσιο Peugeot 5008 (pics)
Με κορυφαίους χώρους, σύγχρονους κινητήρες και μοντέρνα εμφάνιση, το Peugeot 5008 ξεκινάει την εμπορική του πορεία και στη χώρα μας.

Το Peugeot 3008 είναι ένα από τα πιο αγαπημένα κόμπακτ SUV της ελληνικής αγοράς σήμερα και η γαλλική φίρμα λανσάρει και τη μεγαλύτερη εκδοχή του, που μπορεί να φιλοξενήσει έως και επτά επιβάτες και ονομάζεται 5008. Το αυτοκίνητο εξωτερικά μοιάζει πολύ στο μικρότερο «αδερφό» του, όμως δείχνει ακόμη πιο επιβλητικό χάρη στις μεγαλύτερες διαστάσεις του (μήκος 4,64 μέτρα).

Η καμπίνα του, μοιάζει και εκείνη στο 3008 και αυτό σημαίνει ότι έχει μοντέρνα σχεδίαση που κάνει θετική εντύπωση στο μάτι, ποιοτικά υλικά κατασκευής και σύγχρονο εξοπλισμό, όπως σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής και ψηφιακό πίνακα οργάνων. Οι χώροι του 5008 όμως, είναι ακόμη καλύτεροι. Οι πέντε επιβάτες των δύο εμπρός σειρών καθισμάτων θα κάτσουν άνετα ακόμη και για μια μεγάλη διαδρομή και πίσω υπάρχουν άλλες δύο θέσεις, που ενδείκνυνται ακόμη και για ενήλικες!

Ο χώρος αποσκευών πάλι, είναι κορυφαίος για την κατηγορία με 1.060 λίτρα χωρητικότητας στην πενταθέσια διάταξη. Να σημειώσουμε, ότι στη δεύτερη σειρά κάθε κάθισμα είναι ανεξάρτητο και συρόμενο, που επιτρέπει να φέρουμε το αυτοκίνητο στα μέτρα μας. Μέσα στο 5008 μπορούν να μεταφερθούν και αντικείμενα με μέγιστο μήκος έως και 3,2 μέτρα.

Οι κινητήρες του νέου SUV της Peugeot είναι συνολικά τέσσερις, τρεις ντίζελ και ένας βενζίνης. Ξεκινώντας από τον τελευταίο, μιλάμε για τον γνωστό 1.2 PureTech που αποδίδει 130 ίππους χάρη στο τούρμπο που το συνοδεύει και «καίει» κατά μέσο όρο 5,1 λίτρα αμόλυβδης στα 100 χιλιόμετρα. Ολοκληρώνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δευτερόλεπτα και επιταχύνει έως τα 188 χλμ./ώρα.

Ο βασικός ντίζελ από την άλλη είναι ο 1.6 BlueHDi με τους 100 ίππους. Έχει κατανάλωση μόλις 4,1 λίτρα πετρελαίου στα 100 χιλιόμετρα, θέλει 13,6 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ./ώρα και φτάνει έως και τα 174 χλμ./ώρα. Ο ίδιος κινητήρας, διατίθεται με λίγη περισσότερη ισχύ και συγκεκριμένα, με 120 άλογα. Οι αντίστοιχες τιμές για το εν λόγω μηχανικό σύνολο είναι 4,4 λίτρα / 100 χλμ κατανάλωση, 11,4 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ./ώρα και 188 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα. Τέλος, το κορυφαίο μοτέρ στην γκάμα του 5008 είναι ο πετρελαιοκινητήρας 2.0 BlueHDi με 180 ίππους και 400 Nm ροπής.

Η κατανάλωσή του είναι 4,8 λίτρα πετρελαίου για κάθε 100 χιλιόμετρα που διανύει, θα χρειαστεί 9,1 δευτερόλεπτα για να αγγίξει τα 100 χλμ./ώρα και θα συνεχίσει έως τα 208 χλμ./ώρα που είναι η τελική ταχύτητα που ανακοινώνει η Peugeot. Όλοι οι κινητήρες, εκτός του βασικού ντίζελ, μπορούν προαιρετικά να συνδυαστούν με αυτόματο σασμάν έξι σχέσεων. Στον δίλιτρο ντίζελ, είναι μέρος του στάνταρ εξοπλισμού. Οι τιμές, με την ισχύουσα προωθητική ενέργεια ξεκινούν από τις 25.900€. Η τιμή αυτή αφορά τόσο τον βασικό πετρελαιοκινητήρα των 100 ίππων, όσο και το μοτέρ βενζίνης με τους 130 ίππους. Αναλυτικά, οι τιμές αλλά και ο εξοπλισμός, ακριβώς από κάτω.

Βασικός εξοπλισμός

Έκδοση Access

Έξι αερόσακοι, σύστημα ελέγχου της ευστάθειας, σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης, σύστημα παρακολούθησης πίεσης των ελαστικών, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα, σύστημα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας, σύστημα ανίχνευσης διάσπασης της προσοχής του οδηγού, Cruise Control, σύστημα αναγνώρισης οδικών σημάτων, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 12,3 ιντσών, Air Condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικοί και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες, φώτα ημέρας LED

Έκδοση Active Grip (επιπλέον της Access)

Σύστημα Grip Control με σύστημα υποβοήθησης οδήγησης σε απότομη κατωφέρεια (Hill Descent Control), αυτόματη λειτουργία προβολέων και εμπρός υαλοκαθαριστήρων, ηλεκτροχρωματικός εσωτερικός καθρέπτης, προβολείς ομίχλης, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 8,0 ιντσών, Bluetooth, θύρα USB, αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών

Έκδοση Allure Grip (επιπλέον της Active Grip)

Αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός, σύστημα 3D πλοήγησης με οθόνη αφής 8,0 ιντσών, σύστημα εισόδου και εκκίνησης χωρίς κλειδί, κουρτινάκια σκίασης πίσω, ατμοσφαιρικός φωτισμός καμπίνας, φιμέ κρύσταλλα πίσω θυρών

Έκδοση GT Grip (επιπλέον της Allure Grip)

Προειδοποίηση τήρησης αποστάσεων ασφαλείας με προειδοποίηση κινδύνου σύγκρουσης, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, σύστημα αυτόματης εναλλαγής μεταξύ μεσαίας και μεγάλης σκάλας φώτων, σύστημα υποβοήθησης διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας, σύστημα προειδοποίησης ύπαρξης αυτοκινήτου στη νεκρή γωνία, προβολείς Full LED, προβολείς ομίχλης με λειτουργία cornering, εξελιγμένο iCockpit με δύο επιλογές διαμόρφωσης εσωτερικού περιβάλλοντος, κάμερα οπισθοπορείας 180 μοιρών, σπορ λεπτομέρειες στους προφυλακτήρες, LED υποδοχής στους καθρέπτες με το σήμα της Peugeot, πεντάλ αλουμινίου, πακέτο χρωμίου.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!