Δυναμικό και πλήρες το νέο Ford Fiesta ST-Line (pics)

Gazzetta team
Δυναμικό και πλήρες το νέο Ford Fiesta ST-Line (pics)
Η πιο σπορ έκδοση του νέου Fiesta, μέχρι την έλευση του ST, είναι η ST-Line που συνδυάζεται με σπιρτόζους κινητήρες και έχει μια πιο έντονη προσωπικότητα, που ταιριάζει στο χαρακτήρα του μοντέλου.

Πρόσφατα η Ford μας παρουσίασε το νέο Fiesta, ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο συγκριτικά με τον προκάτοχό του που έγινε περισσότερο επίκαιρο σχεδιαστικά, απέκτησε ποιοτικότερο εσωτερικό και διατήρησε τους ενδιαφέροντες κινητήρες που το συνόδευαν. Τώρα βλέπουμε την έκδοση ST-Line, που προσδίδει δυναμισμό και χαρακτήρα στο μικρό μοντέλο, δανειζόμενο στοιχεία από το κορυφαίο ST που θα ακολουθήσει σε λίγο. Εξωτερικά, ξεχωρίζει από το πιο επιθετικό σχέδιο, τις μεγαλύτερες ζάντες αλουμινίου και την αντίθεση των χρωμάτων, που το κάνουν πολύ όμορφο και σε κερδίζει από την πρώτη ματιά.

Αναμφίβολα, ξεχωρίζει από ένα απλό Fiesta και συγκριτικά με τις λοιπές εκδόσεις, είναι χαμηλωμένο κατά 10 χιλιοστά που εκτός από την όμορφη εικόνα, προσφέρει και καλύτερη οδική συμπεριφορά. Στο εσωτερικό, οι διαφορές περιορίζονται και πάλι στις αισθητικές.

Η καμπίνα έχει ευχάριστους κόκκινους τόνους, σπορ καθίσματα και τιμόνι, μαζί με κόκκινες ραφές σε αρκετά σημεία. Κατά τα άλλα, συναντάμε τους ίδιους καλούς χώρους που γνωρίζουμε από το μοντέλο, τον μοντέρνο διάκοσμο σε καντράν και κεντρική κονσόλα και τη νέα οθόνη αφής με το σύστημα πολυμέσων SYNC 3. Προαιρετικά, εφοδιάζεται και με το κορυφαίο ηχοσύστημα της Bang & Olufsen.

Οι κινητήρες που μπορεί κανείς να επιλέξει το ST-Line είναι συνολικά τέσσερις, δύο βενζίνης και ισάριθμοι πετρελαίου. Συνδυάζονται αποκλειστικά με χειροκίνητα κιβώτια και πρόκειται για τους δύο EcoBoost βενζίνης του ενός λίτρου, με 125 και 140 άλογα, που προσφέρουν πολύ καλές επιδόσεις και ταιριάζουν στον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα αυτού του Fiesta.

Από την άλλη, όποιος θέλει να παντρέψει τη σβέλτη κίνηση μαζί με μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου μπορεί να στραφεί στον ντίζελ 1.5 TDCi, που διατίθεται σε παραλλαγή 85 ή 120 ίππων για να διαλέξει ο υποψήφιος αγοραστής. Όποιον από τους τέσσερις κι αν επιλέξει τελικά, θα απολαύσει ένα αυτοκίνητο με πολύ καλή οδική συμπεριφορά που θα χαίρεται να οδηγεί.

Αν το συμβατικό Fiesta είναι διασκεδαστικό, φανταστείτε τι κάνει το ST-Line με 10 χιλιοστά χαμηλώμένο αμάξωμα, πιο σκληρά ελατήρια που εκμηδενίζουν τις κλίσεις στις στροφές και με ένα φοβερό πλαίσιο που μοιάζει ακλόνητο. Το τιμόνι έχει πολύ καλή αίσθηση, τα περιθώρια πρόσφυσης είναι μεγάλα και τα φρένα με τους δίσκους σε κάθε τροχό είναι ακούραστα και αποτελεσματικά σε κάθε περίπτωση. Αν πρέπει να «γκρινιάξουμε» για κάτι, αυτό θα είναι το ESP, που σε μια έκδοση με σπορ φιλοσοφία όπως αυτή θα έπρεπε να είναι απενεργοποιούμενο.

Ακόμη κι έτσι, αφήνει μερικά περιθώρια παιχνιδιού και τοποθέτησης της ουράς του αυτοκινήτου στις στροφές, όμως αν ανοίξει λίγο η τροχιά επεμβαίνει άμεσα. Το νέο Ford Fiesta ST-Line είναι ένα πλήρες αυτοκίνητο που δανείζεται όλα τα θετικά στοιχεία του Fiesta όμως προσθέτει λίγο... αλατοπίπερο για τους πιο ανήσυχους. Στην πιο φθηνή εκδοχή του, κοστίζει 16.609€ και η αντίστοιχη έκδοση με πέντε πόρτες διαμορφώνεται στις 17.206€. Τέλος, να μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε ότι το νέο Fiesta καλύπτεται από εγγύηση οκτώ χρόνων, τη μεγαλύτερη που μπορείς να βρεις στην ελληνική αγορά.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας, τούρμπο, 999 κ.εκ., μέγιστη ισχύς 140 ίπποι στις 6.000 σ.α.λ., μέγιστη ροπή 180 Nm στις 1.500 σ.α.λ., μετάδοση της κίνησης εμπρός, χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, μήκος/πλάτος/ύψος 4.040/1.735/1.476 χιλιοστά.

Επιδόσεις (εργοστασιακές μετρήσεις)

Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 9,0'', τελική ταχύτητα 202 χλμ./ώρα, μέση κατανάλωση 4,5 λίτρα αμόλυβδης ανά 100 χλμ, εκπομπές ρύπων 102 γραμμάρια ανά χλμ.

Βασικός εξοπλισμός

Έξι αερόσακοι, σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης, σύστημα ελέγχου της ευστάθειας, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα, σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω (πεντάθυρα), ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, θερμαινόμενοι και αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες, προβολείς ομίχλης, αισθητήρες στάθμευσης πίσω και κάμερα οπισθοπορείας, ηχοσύστημα με επτά ηχεία και οθόνη αφής οκτώ ιντσών με σύστημα Ford SYNC 3, ενεργό Cruise Control με σύστημα περιορισμού ταχύτητας, σπορ ανάρτηση, σπορ καθίσματα, σπορ πεντάλ, σπορ τιμόνι, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί και με κουμπί Ford Power, αυτόματος ηλεκτρονικός κλιματισμός, Pre Collision Assit, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!