Eτσι θα είναι η Mercedes A – class της επόμενης γενιάς (pics)

Πέτρος Πιτσίνης
Eτσι θα είναι η Mercedes A – class της επόμενης γενιάς (pics)
Η νέα Mercedes A – class ακολουθεί σχεδιαστικά τη λογική της μετεξέλιξης, θα λανσαριστεί και ως αμιγώς ηλεκτρική, ενώ θα κυκλοφορήσει και σε τετράθυρη έκδοση σεντάν.

Η σημερινή Mercedes A – class λανσαρίστηκε το 2012 και έκοψε σχεδιαστικά τον ομφάλιο λώρο, που την συνέδεε με την προηγούμενη. Αντίθετα, το μοντέλο της επόμενης γενιάς ακολουθεί μία λογική σχεδιαστικής μετεξέλιξης διατηρώντας πολλά βασικά στοιχεία του σημερινού, που είναι πολύ επιτυχημένο εμπορικό.

Οι αποκαλυπτικές κατασκοπευτικές φωτογραφίες δείχνουν ότι έχουν μεγαλώσει ελαφρά οι πλευρικές γυάλινες επιφάνειες και οι εξωτερικοί καθρέπτες στηρίζονται πλέον στις πόρτες. Εξάλλου, οι προβολείς και τα διαιρούμενα πίσω φωτιστικά σώματα διαθέτουν οριζόντια αρχιτεκτονική διάταξη, ώστε να δείχνει η νέα A – class φαρδύτερη και δυναμικότερη. Υπηρετώντας τον ίδιο σκοπό, παρέμεινε η χαρακτηριστική μύτη της μάσκας, όμως χαμήλωσε το καπό. Να τονίσουμε, ότι στο εσωτερικό του αυτοκινήτου θα κυριαρχεί το πνεύμα της ψηφιακής εποχής με ανάλογα όργανα και υψηλές δυνατότητες συνδεσιμότητας.

Για τα μηχανικά μέρη, είναι βέβαιο ότι θα υπάρξει αμιγής ηλεκτροκίνητη έκδοση, καθώς η Mercedes σχεδιάζει να λανσάρει έως το 2022 δέκα νέα μοντέλα τέτοιας τεχνολογίας. Η γερμανική μάρκα εξακολουθεί να ποντάρει στους ντιζελοκινητήρες και θα εφοδιάσει τη νέα A – class με ανάλογα μοτέρ, που χρησιμοποιήθηκαν για πρώτη φορά το 2016 στην E – class. Για παράδειγμα, στην Ε 200 d λειτουργεί ένας πετρελαιοκινητήρας 150 ίππων με 360 Nm μέγιστη ροπή στρέψης και σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων.

Εντελώς νέα θα είναι η οικογένεια των βενζινοκινητήρων Μ 260 και Μ 264, πίσω από την οποία κρύβονται τετρακύλινδρα μοτέρ χωρητικότητας δύο λίτρων και ήπια υβριδική τεχνολογία χάρη στην ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα και τις επιβραδύνσεις.

Η Mercedes A – Class της επόμενης γενιάς εκτιμάται, ότι θα λανσαριστεί την άνοιξη του 2018 και θα κυκλοφορήσει στην αρχή αποκλειστικά ως πεντάθυρη με μήκος περίπου 4,30 μ. Στο μέλλον θα δούμε και άλλες εκδόσεις αμαξωμάτων, μεταξύ των οποίων και ένα τετράθυρο σεντάν, που δεν προορίζεται πάντως να αντικαταστήσει τη CLA. Δεν αποκλείεται μάλιστα να υπάρξει μάλιστα και ανοιχτή έκδοση Cabrio.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!