Το τέλος των motorsports στην Ελλάδα

Γιώργος Βαρίνος Γιώργος Βαρίνος
Το τέλος των motorsports στην Ελλάδα
Με βαριά καρδιά κάθομαι απλώς να καταγράψω την κατάσταση των ελληνικών αγώνων που δυστυχώς απλώς δεν υφίστανται πλέον. Με 5 αναβολές στους 5 πρώτους αγώνες το μέλλον διαγράφεται ζοφερό. Το προεδρείο της ΟΜΑΕ δείχνει να μην είναι σε θέση, να υποστηρίξει πλέον τους ελληνικούς αγώνες.

Δεν είχα όρεξη να ασχοληθώ με το θέμα αλλά πριν από λίγο έλαβα ένα mail που ανακοίνωνε την συνεργασία της OMAE με την εταιρεία Valvoline «...μιας συνεργασίας, που θα συμβάλλει στην ανάπτυξη του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού» όπως χαρακτηριστικά ανέφερε.

Δεν ξέρω αν πρέπει να ξεκαρδιστώ στα γέλια ή πρέπει να βάλω τα κλάματα καθώς το mail απλώς πιστοποιούσε την ανεπάρκεια των ανθρώπων που διοικούν το σπορ. Εδώ δεν έχουμε αγώνες, οι χορηγοί μας μάραναν... και μάλιστα χορηγοί της Ομοσπονδίας! Νωρίτερα σήμερα έλαβα ένα άλλο mail που ανέφερε πως... «Η Α.Λ.Φ.Α.Λ – Α.Λ.Α.Λ είναι σε δυσάρεστη θέση να σας ανακοινώσει ότι το Ράλλυ Σπριντ Λιβαδιάς 2018 αναβάλλεται λόγω της ανάκλησης τις ήδη εκδοθείσας άδειας από το Δασαρχείο Λιβαδιάς»

Είναι πλέον ξεκάθαρο πως οι ελληνικοί αγώνες διανύουν την μεγαλύτερη κρίση τους. Από την αρχή της χρονιάς είχαν προγραμματιστεί 5 αγώνες αυτοκινήτου και Καρτ. Πόσοι έγιναν; ΚΑΝΕΝΑΣ!!!

Το Ράλλυ Σπριντ Λιβαδειάς 2018 ήταν ο 5ος κατά σειρά αγώνας που αναβάλλεται/ακυρώνεται μέσα στο 2018.

Η σειρά των γεγονότων έχει ως εξής...

1. Το Αττικό Ράλλυ 2018 δεν πήρε άδεια από την Ελληνική Αστυνομία.

2. Ο 1ος Πρωταθληματικός αγώνας Καρτ 2018 αναβλήθηκε λόγω μη ύπαρξης της κατάλληλης άδειας για τον χώρο διεξαγωγής του, το γνωστό Kartodromo στις Αφίδνες.

3. Ο 1ος Αγώνας του Rotax Max Challenge 2018 ακυρώθηκε καθώς δεν υπήρξε ενημέρωση από την ΟΜΑΕ για την αλλαγή χώρου διεξαγωγής και έγκριση της πίστας Καρτ των Μεγάρων, εφόσον το Kartodromo δεν είχε πλέον άδεια. Αυτός ο αγώνας υπήρξε και επεισοδιακός καθώς ταυτόχρονα βγήκαν 3 ανακοινώσεις, της ΟΜΑΕ που έλεγε πως τελικά θα γίνει στα Μέγαρα, του σωματείου ΣΦΙΚΑ που έλεγε πως ο αγώνας αναβάλλεται και τoυ Σωματείου StartLine που έλεγε... «Η START LINE εκφράζει την αντίθεσή της στην ανακοίνωση αναβολής του -προγραμματισμένου για τις 11 Μαρτίου- πρώτου αγώνα του θεσμού Rotax Max Challenge 2018 που δημοσίευσε, με Δελτίο Τύπου, το αθλητικό σωματείο «ΣΦΙΚΑ» (με τη συνεργασία του οποίου συνδιοργανώνει τον αγώνα).»

4. Η Δεξιοτεχνία Λουτρακίου αναβάλλεται λόγω μικρού συμμετοχών και η διεξαγωγή του μεταφέρεται για την Κυριακή 1 Απριλίου 2018, στον ίδιο χώρο.

5. Το Ράλλυ Σπριντ Λιβαδειάς 2018 αναβάλλεται λόγω της ανάκλησης τις ήδη εκδοθείσας άδειας από το Δασαρχείο Λιβαδειάς.

Λοιπόν σήμερα Κυριακή 4 Μαρτίου βρισκόμαστε στο σημείο μηδέν. Σαφώς και υπάρχουν πολλές δικαιολογίες για τους λόγους ακύρωσης/αναβολής του κάθε αγώνα αλλά δεν είναι αυτό το θέμα. Το θέμα είναι πως ξεκάθαρα δεν υπάρχουν οι κατάλληλοι άνθρωποι στην ΟΜΑΕ, που να μπορούν με σοβαρότητα, οργάνωση και πραγματικό ενδιαφέρον να ασχοληθούν με την οργάνωση κάθε αγώνα, την ύπαρξη των κατάλληλων αδειών, τις απαιτούμενες εγκρίσεις από την Περιφέρεια, τους Δήμους και την Αστυνομία στον χρόνο που απαιτείται.

Με απόλυτη ευθύνη των γραφόμενων μου αναφέρω πως όσες φορές βρέθηκα σε συνέντευξη τύπου της ΟΜΑΕ, ντράπηκα και έφυγα. Ντράπηκα και έφυγα από εκείνη την ανεκδιήγητη συνέντευξη τύπου για το Ράλλυ Ακρόπολις στο Πλοίο της εταιρείας SeaJets που ήταν και ο χορηγός του Ράλλυ Ακρόπολις για πρώτη φορά. Ντράπηκα για το επίπεδο της φρασεολογίας και της προχειρότητας. Το μόνο καλά οργανωμένο ήταν το φαγητό που ακολούθησε και που όλοι έσπευσαν να απολαύσουν. Καθώς έφριξα τότε και έφυγα δεν είχα την ευκαιρία να γευτώ τις δημιουργίες του σεφ...

Άκουσα για την Ανίτα, τον Κώστα, τον Νίκο που θα βάλει πλάτη και άλλους πολλούς που δεν είχα ιδέα για ποιους μιλούσαμε... Δεν υπήρξε κανείς που να προσφώνησε όλους τους εμπλεκόμενους με το επώνυμό τους! Άκουσα την επίθεση στην ΕΛΠΑ με τον πρόεδρο της ο οποίος ήταν παρών αλλά δεν είχε δικαίωμα να υπερασπίσει την αμαρτωλή του Λέσχη... Άκουσα πολλά που δεν μου άρεσαν και που δεν ταίριαζαν να ακούγονται από τα χείλη επισήμων μιας Αθλητικής Ομοσπονδίας. Και αυτό έγινε ξανά και ξανά... μέχρι που σταμάτησα να πηγαίνω στις συνεντεύξεις τύπου της ΟΜΑΕ.

Όποιος γνωρίζει τις Ομοσπονδίες Αυτοκινήτου άλλων σοβαρών χωρών, ξέρει για την οργάνωση, την σοβαρότητα, τα κουστούμια, τα κεντημένα μπλέιζερ και φυσικά τους αγώνες που δουλεύουν ρολόι...

Ας είχαμε τους αγώνες που απλώς να γίνονταν και τα κουστούμια και τα μπλέιζερ δεν θα τα χρειαζόμασταν...

Είμαι απογοητευμένος, στεναχωρημένος και λυπημένος. Με το επίπεδο των ελληνικών αγώνων αλλά και με την διοίκηση που έχουμε στο σπορ.

Και είμαι πολύ θυμωμένος γιατί η αναβολή των αγώνων Καρτ έκανε πολλούς νεαρούς πιτσιρικάδες 6-10 ετών των κατηγοριών Micro και Mini να βάλουν τα κλάματα στο άκουσμα της αναβολής των αγώνων τους καθώς αυτές οι τρυφερές ψυχούλες δεν ξέρουν από «πόλιτικς» από «άδειες Δήμων ή Νομαρχίας» και από παιχνίδια εξουσίας των λεσχών σε σχέση με την ΟΜΑΕ. Δεν ξέρουν καν τι είναι η ΟΜΑΕ.

Όλοι εμείς όμως που ξέρουμε... πρέπει να κάνουμε κάτι. Και πρέπει να το κάνουμε γρήγορα.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!

Γιώργος Βαρίνος
Γιώργος Βαρίνος