Επίσημη αποκάλυψη για τη βασική Toyota Supra (pics) 

Πέτρος Σηφαλάκης
Επίσημη αποκάλυψη για τη βασική Toyota Supra (pics) 
Με τετρακύλινδρο τούρμπο κινητήρα των 2.0 λίτρων θα διατίθεται το ιαπωνικό σπορ κουπέ, δημιουργώντας μια νέα βασική έκδοση, χωρίς να χάνει σε επιδόσεις και χαρακτήρα.

Η επιστροφή της Toyota Supra στην αγορά ήταν ένα από τα μεγαλύτερα νέα που μας έφερε ο κόσμος του αυτοκινήτου το 2019. Πλέον η μάρκα ετοιμάζεται να λανσάρει και τη βασική της έκδοση, για εκείνους που θέλουν μια καλύτερη τιμή, αλλά καμία έκπτωση σε επιδόσεις, σπορ φιλοσοφία και οδηγική απόλαυση. Ο κινητήρας που θα κινεί τη βασική Supra στην Ευρώπη είναι ένας τετρακύλινδρος, τούρμπο βενζινοκινητήρας των 2.0 λίτρων με απόδοση 258 ίππων και 400 Nm ροπής.

Ολοκληρώνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,2 δευτερόλεπτα και φτάνει στα 250 χλμ./ώρα, ενώ το βάρος της είναι μειωμένο κατά περίπου 100 κιλά, σε σχέση με τις εξακύλινδρες αδελφές της. Η Toyota τονίζει ότι το μικρότερο, τετρακύλινδρο μοτέρ, έχει τοποθετηθεί πιο πίσω στο αμάξωμα, κοντά στο κέντρο του δηλαδή, ευνοώντας την κατανομή ανάμεσα στους δύο άξονες και πετυχαίνοντας το απόλυτο 50:50.

Προφανές το πλεονέκτημα στην ευελιξία, στις αλλαγές κατεύθυνσης και την οδηγική αίσθηση, βασικοί τομείς για όποιον επιλέξει το ιαπωνικό σπορ πισωκίνητο κουπέ. Υπάρχει επίσης και ένα επιπλέον σπορ πακέτο που εφοδιάζει το αυτοκίνητο με ενεργό πίσω διαφορικό, προσαρμοζόμενη ανάρτηση και μεγαλύτερα φρένα. Προς το παρόν, το αυτόματο κιβώτιο των οκτώ σχέσεων παραμένει η μοναδική επιλογή. Στο μέλλον ίσως συνδυαστεί και με χειροκίνητο.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!