Δύσκολο ήταν το 2019 για τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες

Gazzetta team
Δύσκολο ήταν το 2019 για τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Το 2019, ήταν η πρώτη φορά μετά από 23 χρόνια που η παραγωγή αυτοκινήτων σε γερμανικό εργοστάσιο σημείωσε πτώση, με τις προβλέψεις για το 2020 να είναι ακόμη πιο «αυστηρές».

Η ένωση των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών VDA ανακοίνωσε ότι το 2019, δεν ήταν μια καλή χρονιά για εκείνους. Πιο συγκεκριμένα, σημείωσαν πτώση για πρώτη φορά μετά από το 1996, σε ο,τι αφορά την παραγωγή για τα εργοστάσιά τους στη Γερμανία. BMW, Daimler και Volkswagen κατασκεύασαν στο σύνολό τους, 4,66 εκατομμύρια αυτοκίνητα στις μονάδες παραγωγής που έχουν στην «πατρίδα» τους.

Σύμφωνα με τους ίδιους, η γενικότερη πτώση οφείλεται στις μειώσεις πωλήσεων από τις υπόλοιπες αγορές. Για το 2020 οι προβλέψεις τους δεν δίνουν ιδιαίτερες ελπίδες και περιμένουν, ότι τα πράγματα θα κινηθούν λίγο-πολύ σε παρόμοιο επίπεδο, αν όχι ακόμη χαμηλότερα.

Πολύ μεγάλο πλήγμα έχει δημιουργήσει και η πτώση πωλήσεων στην Κίνα, η οποία είναι η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων αυτή τη στιγμή. Το 2019 πουλήθηκαν 20,6 εκατομμύρια νέα αυτοκίνητα, συνεπώς μιλάμε για περίπου 7,5% υποχώρηση πωλήσεων σε σχέση με το 2018. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες παραδοσιακά, ποντάρουν πάρα πολλά στην κινεζική αγορά και η υποχώρησή της τους τελευταίους μήνες, τους έχει βάλει σε σκέψεις. Παρουσιάζουν ακόμη και ειδικά μοντέλα που απευθύνονται μόνο σε αυτή την αγορά, ενώ οι στρατηγικές κινήσεις τους, επηρεάζονται σε πολύ μεγάλο βαθμό από τις εξελίξεις στη χώρα.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!