Το πρώτο Tesla στον κόσμο με 1.000.000 χιλιόμετρα 

Πέτρος Σηφαλάκης
Το πρώτο Tesla στον κόσμο με 1.000.000 χιλιόμετρα 
Ένα σημαντικό ορόσημο έπιασε αυτό το κόκκινο Model S, που έγινε το πρώτο μοντέλο της μάρκας με τόσα πολλά χιλιόμετρα στο οδόμετρο.

Το μέλλον είναι ηλεκτρικό, όπως βλέπουμε ξεκάθαρα από τις κινήσεις της αυτοκίνησης. Τι συμβαίνει όμως με εκείνους, που καλύπτουν πάρα πολλά χιλιόμετρα ανά έτος με το όχημά τους; Βλέπουμε, ότι και με ένα ηλεκτρικό μπορεί να γίνει. Το κόκκινο Model S P85 που βλέπουμε στις φωτογραφίες, είναι το πρώτο Tesla παγκοσμίως που έφτασε στα 1.000.000 χιλιόμετρα! Το γεγονός καταγράφηκε και από την εταιρεία, ενώ στήθηκε ένα μικρό πάρτι με κάποιους ιδιοκτήτες Tesla στη Γερμανία κατά τη διαδικασία επιβεβαίωσης του ρεκόρ.

Ο ιδιοκτήτης του μας λέει ότι από το 2014 που το αγόρασε, το συντηρεί σχολαστικά και η χρήση που του κάνει είναι πάρα πολύ προσεκτική. Για παράδειγμα, προνοεί ώστε η μπαταρία να μη φορτίζει πάνω από το 85% και την «κουράζει» υπερφορτώνοντάς την, ενώ επίσης δεν την αφήνει και ποτέ να αδειάσει. Ο ίδιος έχει και ένα Tesla Roadster πρώτης γενιάς με περισσότερα από 620.000 χιλιόμετρα, οπότε ξέρει ακριβώς τον τρόπο για να... ξεζουμίσει ένα Tesla! Ακόμη κι έτσι όμως, το Model S P85 με τα 1.000.000 χλμ στο καντράν, έχει ζητήσει δύο φορές αντικατάσταση μπαταρίας και τρεις φορές αντικατάσταση κινητήρα.

Δεν γνωρίζουμε φυσικά τα τερέν που καλύφθηκαν τα χιλιόμετρα, ωστόσο με βεβαιότητα μπορούμε να πούμε ότι ένα ντίζελ, για παράδειγμα, μπορεί να φτάσει στα ίδια ακόμη και χωρίς αντικατάσταση μοτέρ-σασμάν, αν υπάρχει ο απαραίτητος σεβασμός. Ποτέ δεν πρέπει όμως να ξεχνάμε, ότι για να πάει εκεί ένα ντίζελ, έχει ζητήσει πάρα πολλά σε προγραμματισμένη συντήρηση ή και βλάβες. Ένα ηλεκτρικό, δεν χρειάζεται ούτε αλλαγή λαδιών! Τακάκια, δισκόπλακες, ελαστικά, αναρτήσεις και... τελείωσες, μαζί με ένα φίλτρο καμπίνας όποτε χρειάζεται. Από εκεί και πέρα, πληρώνεις μόνον ότι χαλάσει, ηλεκτρολογικής φύσεως ή μετάδοσης.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!