Συζητήσεις για όριο 110 χλμ../ώρα στους ελληνικούς αυτοκινητόδρομους

Gazzetta team
Συζητήσεις για όριο 110 χλμ../ώρα στους ελληνικούς αυτοκινητόδρομους
Η μείωση του ορίου ταχύτητας κατά 20 χλμ./ώρα, λένε ότι θα μειώσει το ποσοστό ρύπων στην Ελλάδα, ωστόσο το πραγματικό κέρδος είναι ελάχιστο.

Ο ΣΕΕΠΕ (Σύνδεσμος Εταιρειών Εμπορίας Πετρελαιοειδών) προτείνει τη μείωση ορίου ταχύτητας των αυτοκινητοδρόμων στα 110 χλμ./ώρα, από τα 130 χλμ./ώρα που ισχύει σήμερα. Ο πρώτος λόγος που προτάθηκε το συγκεκριμένο μέτρο, είναι για να μειωθούν οι εκπομπές ρύπων των οχημάτων στους αυτοκινητόδρομους και παράλληλα, να πέσει η κατανάλωση καυσίμου για τους οδηγούς, κατά περίπου 12% για ένα ντίζελ και 18% για ένα βενζινοκίνητο.

Επίσης ο ΣΕΕΠΕ πρότεινε να πέσει το όριο ταχύτητας και εντός των πόλεων, στα 30 χλμ./ώρα, για τον ίδιο ακριβώς λόγο. την ίδια στιγμή στη Γερμανία, δεν επέβαλαν όριο ταχύτητας στα γνωστά «ελεύθερα» κομμάτια που ο κάθε οδηγός μπορεί να ταξιδέψει με την ταχύτητα που εκείνος θέλει. Το κόμμα των «Πρασίνων» προσπάθησε πολύ για να περάσει η επιβολή ορίου ταχύτητας, ώστε ρύποι, θόρυβος και κόστος μετακίνησης να μειωθούν, όμως τελικά το κοινοβούλιο το απέρριψε.

Από τους 631 βουλευτές οι 498 ψήφισαν κατά στην ύπαρξη ορίων ταχύτητας στις Autobahn και μάλιστα, μερικοί απείχαν, οπότε οι βουλευτές που ψήφισαν υπέρ, ήταν πολλοί λίγοι. Ένας από τους λόγους είναι και η σίγουρη πτώση πωλήσεων των σπορ αυτοκινήτων. Η Γερμανία είναι η μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης για αυτά και επίσης, μια από τις βασικότερες χώρες σε επίπεδο κατασκευής αυτοκινήτων, συνεπώς το πλήγμα θα ήταν έντονο και οι Porsche, οι AMG της Mercedes, τα S / RS της Audi και οι M της BMW θα έβλεπαν μια υπολογίσιμη πτώση πωλήσεων.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!