Ομορφότερο και ισχυρότερο το νέο Yamaha T-Max (pics) 

Πέτρος Σηφαλάκης
Ομορφότερο και ισχυρότερο το νέο Yamaha T-Max (pics) 
Στην έκθεση EICMA, η Yamaha μας αποκαλύπτει το ανανεωμένο T-Max, το οποίο έχει και πάλι μονό πίσω φανάρι και κινητήρα των 560 κυβικών εκατοστών.

Ο «βασιλιάς» των mega scooters ανανεώνεται προκειμένου να αντιμετωπίσει με αξιώσεις τον πολύ δυνατό ανταγωνισμό, που πλέον αντιμετωπίζει. Η τρίτη γενιά του μοντέλου κρίθηκε έντονα για τον πιο συντηρητικό σχεδιασμό της, ειδικότερα του πίσω μέρους που σε σχέση με το προγενέστερο T-Max 530 δεν απέπνεε τον ίδιο δυναμισμό. Οπότε πλέον το πίσω φανάρι έγινε και πάλι μονό, με δύο τόξα να αγκαλιάζουν το πάνω μέρος της ουράς και να ενώνονται με ένα συμπαγές κομμάτι στη μέση. Στο εμπρός τμήμα οι αλλαγές είναι πιο διακριτικές και το φωτιστικό σώμα είναι τεχνολογίας Full LED όπως και στο T-Max που ήταν διαθέσιμο έως και σήμερα.

Ο κινητήρας του νέου T-Max έχει χωρητικότητα 560 κυβικών εκατοστών, για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου. Οι μυημένοι στα T-Max γνωρίζουν ότι πολλά aftermarket kit βελτίωσης του μοτέρ ανέβαζαν τη χωρητικότητα σε αυτό την κυβισμό, οπότε η Yamaha δεν τους εκπλήσσει εντελώς. Το δικύλινδρο σύνολο έχει νέα ελαφριά έμβολα από σφυρήλατο αλουμίνιο και μπιέλες νέας σχεδίασης. Η αύξηση στον κυβισμό επιτεύχθηκε με την αύξηση της διαμέτρου κατά 2 χιλ., ώστε να φτάσει στα 70 χιλ. Ωστόσο, παρά την αύξηση του κυβισμού κατά 6%, το βάρος των κινούμενων εξαρτημάτων στο νέο κινητήρα αυξήθηκε μόνο κατά 1%.

Τα στοιχεία απόδοσης του νέου κινητήρα 560 κ.εκ. δείχνουν σημαντική αύξηση της ισχύος και της ροπής σε όλο το φάσμα των στροφών, που εξασφαλίζουν καλύτερες επιδόσεις και πιο σπορ χαρακτήρα. Οι μηχανικοί της Yamaha αύξησαν τη μέγιστη ισχύ κατά 3,5% και τη μέγιστη ροπή κατά 6%, παρέχοντας πολύ πιο υψηλή επιτάχυνση σε όλο το φάσμα των στροφών. Τέλος, το νέο Yamaha T-Max 560 θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού, όχι σε τρεις όπως το απερχόμενο. Υπάρχει η βασική και η TechMax, με την τελευταία να είναι η ναυαρχίδα και να περιλαμβάνει απλώς τα πάντα σε εξοπλισμό. Ενδεικτικά, στο βασικό πακέτο διατίθεται σύστημα ανάφλεξης χωρίς κλειδί, έγχρωμη οθόνη LCD για τα όργανα, δυνατότητα σύνδεσης μέσω BlueTooth με το κινητό τηλέφωνο του αναβάτη και λειτουργία αντικλεπτικού μέσω του application MyTMAX Connect που εντοπίζει το scooter μέσω GPS.

Παράλληλα η έκδοση TechMax έχει διαφορετική πίσω ανάρτηση με πιο sport χαρακτηριστικά. Περιλαμβάνει σύστημα ανάρτησης Monocross με μοχλικό το οποίο μπορεί να συγκριθεί σε σχεδίαση και απόδοση, με ορισμένα από τα πιο εξελιγμένα συστήματα που χρησιμοποιούνται στις μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού της Yamaha. Χάρη στο ελαφρύ πλαίσιο δύο δοκών από χυτό αλουμίνιο, αυτή η κορυφαία στην κατηγορία της διαμόρφωση παρέχει άριστα επίπεδα ακαμψίας, τέλειο χειρισμό υψηλής ακρίβειας και ευελιξία, επιπέδου μοτοσυκλέτας. Σύμφωνα με τη μάρκα, πιο ωραίος είναι και ο ήχος που παράγει το T-Max για καλύτερη εμπειρία οδήγησης, χάρη σε αλλαγές που έγιναν στο σύστημα εισαγωγής του κινητήρα, αλλά και την εξάτμιση. Αν ο αναβάτης θέλει να ακολουθήσει πιο ήπιους ρυθμούς, λόγω διάθεσης, συνθηκών ή καιρού, υπάρχει η επιλογή χρήσης ενός δεύτερου προγράμματος μειωμένης απόδοσης του κινητήρα μέσω του D-MODE.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!