Το Volkswagen Golf είναι «πολύ σκληρό για να πεθάνει»

Πέτρος Σηφαλάκης
Το Volkswagen Golf είναι «πολύ σκληρό για να πεθάνει»
Η όγδοη γενιά του θρυλικού πλέον μικρομεσαίου έχει ήδη παρουσιαστεί, όμως δεν θα πέσει θύμα της ηλεκτροκίνησης, όπως πολλοί πιστεύουν.

Υπάρχει γενικότερα η εντύπωση, ότι τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα θα «κατατροπώσουν» τα μέχρι σήμερα γνωστά μας μοντέλα με μοτέρ εσωτερικής καύσης. Σίγουρα, στο μέλλον απόλυτος πρωταγωνιστής θα είναι τα ηλεκτρικά, όμως αυτοκίνητα όπως το Volkswagen Golf είναι πολύ «σκληρά για να πεθάνουν». Η Volkswagen, επιβεβαιώνει ότι το Golf θα διατεθεί και σε ένατη γενιά. Μόλις πριν από μερικές ημέρες παρουσιάστηκε η όγδοη, οπότε αυτό σημαίνει ότι περίπου στο 2027, θα δούμε το νέο Golf IX (ένατη γενιά)!

Με λίγα λόγια το Golf θα υπάρχει στους καταλόγους της Volkswagen τουλάχιστον μέχρι το 2035. H μια σκέψη που κάποιοι θα κάνουν, είναι ότι ναι, θα διατίθεται, αλλά ως ηλεκτρικό. Η αλήθεια όμως δεν είναι αυτή. Ενώ το Golf 7 (VII) που ήταν διαθέσιμο μέχρι πρότινος, υπήρχε σε ηλεκτρική έκδοση, το νέο Golf 8 (VIII) δεν θα πωλείται ως ηλεκτρικό. Η Volkswagen έχει θέσει ένα ξεκάθαρο πλάνο που στρέφεται προς την ηλεκτροκίνηση, όμως το μικρομεσαίο μοντέλο που θα την εκπροσωπεί στην κατηγορία θα είναι το ολοκαίνουργιο ID.3, όχι μια έκδοση του Golf.

Οπότε, στην όγδοη γενιά του, το εμβληματικό μοντέλο της γερμανικής μάρκας έχει πέντε υβριδικές εκδόσεις, αλλά καμία ηλεκτρική. Έτσι λοιπόν, καταλαβαίνουμε ότι θα συνεχίσει την πορεία του σε αυτό το μοτίβο, πιθανότατα με διάφορες, συμβατικές υβριδικές ή Plug-In Hybrid παραλλαγές. Σε κάθε περίπτωση, θα κρατά ψηλά το λάβαρο του ονόματος Golf, ενός θρύλου που κατάφερε να εξελιχθεί σε πολλά περισσότερα από ένας απλός «αντικαταστάτης του Beetle».

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!