Η Mitsubishi καλύπτει τα κενά της στα συστήματα πολυμέσων 

Πέτρος Σηφαλάκης
Η Mitsubishi καλύπτει τα κενά της στα συστήματα πολυμέσων 
Η Mitsubishi προσπαθεί να καλύψει το χαμένο έδαφος απέναντι στον ανταγωνισμό με ένα προηγμένο σύστημα πολυμέσων, που θα τοποθετείται πλέον στα μοντέλα της.

H Mitsubishi, έχει πολλά να επιδείξει σε ο,τι αφορά την τεχνολογία, όμως στα συστήματα πολυμέσων, δεν περιλαμβανόταν ανάμεσα στις κορυφαίες εταιρείες της αγοράς. Πλέον όμως, αυτό αλλάζει και η ιαπωνική μάρκα παρουσίασε επιτέλους το νέο της, εξελιγμένο infotainment. Πρώτα θα τοποθετηθεί στο Outlander, το SUV της Mitsubishi, το οποίο στη χώρα μας διατίθεται αποκλειστικά ως υβριδικό και στη συνέχεια, θα περάσει και στην υπόλοιπη γκάμα των μοντέλων της.

Τα απαρχαιωμένα κουμπιά γύρω από την οθόνη αφής έδωσαν τη θέση τους σε χειριστήρια αφής, που όπως λένε στη φίρμα έχουν μελετηθεί γύρω από την απτική ανάδραση. Η εξέλιξη στο feedback που παίρνει ο οδηγός κατά το άγγιγμα δίνει πολύ καλύτερη εμπειρία χρήσης, ενώ θα προσφέρει και όλα τα στοιχεία, τα οποία θεωρούνται must στα σύγχρονα infotainment.

Πιο συγκεκριμένα, θα το high tech σύστημα πολυμέσων θα είναι απολύτως συμβατό με τις πλατφόρμες Apple CarPlay και Android Auto, ενώ διατηρούνται στοιχεία, όπως τα USB, Bluetooth, πλοήγηση και κάμερα οπισθοπορείας, που ήταν διαθέσιμα και στην προηγούμενη μονάδα. Στην περίπτωση του Outlander, έχει ανασχεδιαστεί και η μονάδα διαχείρισης του συστήματος αυτόματου κλιματισμού, οπότε έχει αναβαθμιστεί συνολικότερα η εικόνα της κεντρικής κονσόλας.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!