ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

Θα περνάνε κανονικά ΚΤΕΟ τα αυτοκίνητα με γυρισμένα χιλιόμετρα 

Θα περνάνε κανονικά ΚΤΕΟ τα αυτοκίνητα με γυρισμένα χιλιόμετρα 

Θα περνάνε κανονικά ΚΤΕΟ τα αυτοκίνητα με γυρισμένα χιλιόμετρα 

Η απόφαση που ήθελε το «κόψιμο» των αυτοκινήτων που ελέγχονται με λιγότερα χιλιόμετρα παγώνει και πλέον θα αντιμετωπίζονται με διαφορετικό τρόπο.

Πρόσφατα πάρθηκε η απόφαση, ότι αν ένα αυτοκίνητο πάει για ΚΤΕΟ και αναγράφει στον χιλιομετρητή του, λιγότερα χιλιόμετρα από τον προηγούμενο έλεγχο, τότε θα σημειώνεται ως σοβαρή έλλειψη και θα πρέπει να διορθωθεί, ώστε να πάρει το χαρτί του τεχνικού ελέγχου. Θα πρέπει, δηλαδή, τα χιλιόμετρα να ξαναγυρίσουν εκεί που ήταν και μάλιστα να προστεθούν τεκμαρτά χιλιόμετρα για να προσεγγισθεί ο πραγματικός αριθμός τους. 

Για κάθε μήνα, σε περίπτωση επιβατικού, θα έπρεπε να προσθέσουν 1.000 χλμ, 500 χλμ σε περίπτωση μοτοσικλέτας, 3.000 χλμ για φορτηγά / λεωφορεία και 5.000 χλμ για επιβατικά ΔΧ. Πλέον ωστόσο, η διαδικασία αλλάζει. Υπήρξαν αρκετά παράπονα για τη συγκεκριμένη απόφαση, κυρίως για τον αριθμό των τεκμαρτών χιλιομέτρων που έπρεπε να προστεθούν και σε ορισμένες περιπτώσεις οδηγούν στην αναγραφή πολλών περισσότερων χιλιομέτρων από ότι θα έπρεπε. 

Αναφέρθηκε περιστατικό μάλιστα, όπου ένα αυτοκίνητο κινούταν πολύ σπάνια, αλλά χάλασε το καντράν του και προμηθεύτηκε ένα μεταχειρισμένο, το οποίο έγραφε περίπου 60.000 χιλιόμετρα λιγότερα. Το συγκεκριμένο όχημα από το προηγούμενο ΚΤΕΟ (με το προηγούμενο καντράν) είχε διανύσει περίπου 2.000 χιλιόμετρα, όμως με το σύστημα της προσθήκης τεκμαρτών χιλιομέτρων θα έπρεπε να αναγράφει 22.000 χιλιόμετρα περισσότερα (12.000 χλμ το χρόνο), ώστε να περάσει τον έλεγχο! Πλέον, λοιπόν, το χαρτί του τεχνικού ελέγχου θα αναγράφει ως παρατήρηση: «ΜΕΙΩΣΗ ΕΝΔΕΙΞΗΣ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΗΤΗ ΔΙΑΝΥΘΕΝΤΩΝ ΧΛΜ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΕΛΕΓΧΩΝ ../../.... ΚΑΙ ../../...».