ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

Ολοκληρωτική αλλαγή για το Isuzu D-Max! (pics & vid) 

Ολοκληρωτική αλλαγή για το Isuzu D-Max! (pics & vid) 

Ολοκληρωτική αλλαγή για το Isuzu D-Max! (pics & vid) 

Η νέα γενιά του σκληροτράχηλου Pick-Up έχει αναβαθμιστεί σε τεχνολογία, εικόνα και ποιότητα, αλλάζοντας εντελώς σελίδα στην ιστορία του.   

Τα «αγροτικά» πλέον, μπορούμε να τα ονομάζουμε επιβατικά με ανοικτή καρότσα. Ακόμη και τα πιο σκληροπυρηνικά μοντέλα, έχουν γίνει πολιτισμένα και εύχρηστα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι χάνουν από τα καθαρόαιμα χαρακτηριστικά τους. Το νέο Isuzu D-Max αλλάζει εντελώς πορεία και επαναπροσδιορίζεται στην αγορά σαν ένα σύγχρονο Pick-Up. Αισθητικά, είναι επιβλητικό και όμορφο, χάρη στους δυναμικούς προφυλακτήρες, τα LED φωτιστικά σώματα και τις επιθετικές γραμμές. 

Θα διατίθεται σε έκδοση με μονή καμπίνα, αλλά και ως διπλοκάμπινο, ενώ παράλληλα θα υπάρχει και μια κορυφαία έκδοση με το όνομα V-Cross 4x4 με μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και έξτρα προστατευτικά στα φτερά. Οι κινητήρες που θα διατίθεται το Isuzu D-Max είναι δύο, ένας των 1.9 λίτρων με 150 ίππους και 350 Nm ροπής και ένας των 3.0 λίτρων με 190 ίππους και 450 Nm ροπής. Η στάνταρ επιλογή είναι ένα χειροκίνητο εξάρι σασμάν, αλλά για το σύνολο των 1.9 λίτρων, διατίθεται και αυτόματο! 

Φυσικά υπάρχει κατ' επιλογήν τετρακίνηση με κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων. Η Isuzu λέει ότι δούλεψε πολύ πάνω στην ακαμψία του αυτοκινήτου, με ενισχύσεις σε διάφορα σημεία του πλαισίου τύπου σκάλας που συναντάμε στο D-Max. Το αποτέλεσμα είναι 20% καλύτερο σε σχέση με πριν, σε ο,τι αφορά την ακαμψία! Για την ώρα δεν έχουμε λεπτομέρειες για γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής, ξέρουμε όμως ότι μπορεί να περάσει από υδάτινο εμπόδιο με μέγιστο βάθος στα 800 χιλιοστά. 

Η άνεση ενισχύεται από την αναθεωρημένη ανάρτηση και το τιμόνι με το μικρότερο «βήμα», το οποίο εξασφαλίζει και μικρότερο κύκλο στροφής σε σχέση με πριν. Το εσωτερικό από την άλλη δεν θυμίζει σε τίποτα ένα «αγροτικό», με την έννοια που τα έχουμε στο μυαλό μας. Μια μεγάλη οθόνη αφής δεσπόζει στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας, με διαγώνιο είτε 7 ιντσών, είτε 9 και ο εξοπλισμός είναι πλήρης από κάθε άποψη αφού είναι διαθέσιμα ακόμη και καθίσματα με ηλεκτρικές ρυθμίσεις, αυτόματος διζωνικός κλιματισμός και σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί. 

ALL-NEW ISUZU D-MAX ดีไซน์ใหม่หมดทุกมุมมอง ด้วยแนวคิดการออกแบบ Bold but Emotional