ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

Audi: Το μέλλον της βενζίνης θα είναι μόνον στις πίστες

Audi: Το μέλλον της βενζίνης θα είναι μόνον στις πίστες

Audi: Το μέλλον της βενζίνης θα είναι μόνον στις πίστες

Η αυτοκίνηση κάνει στροφή προς την ηλεκτροκίνηση και τα βενζινοκίνητα μοντέλα, σε λίγα χρόνια θα έχουν θέση μόνον στις πίστες των αγώνων σύμφωνα με την Audi. 

Σήμερα για να μετακινηθούμε, οι περισσότεροι χρησιμοποιούμε βενζινοκίνητα ή πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα. Αργότερα, αυτό θα αλλάξει καθώς η αυτοκίνηση στρέφεται προς την ηλεκτροκίνηση και τα μοντέλα «βενζίνης» σταδιακά θα μειώνονται. Η Audi όμως πιστεύει ότι ποτέ δεν θα πάψουμε να χρησιμοποιούμε τα σπορ βενζινοκίνητα μοντέλα, έστω για διασκέδαση. Υψηλόβαθμο στέλεχος της Audi Sport παρομοίασε τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα με τα... ιστιοπλοϊκά σκάφη για να κάνει πιο συγκεκριμένο το παράδειγμά του! 

«Παλιά περνούσαμε εμπορεύματα από τον Ατλαντικό με ιστιοφόρα, σήμερα υπάρχουν υπερσύγχρονα πλοία. Τι σημαίνει αυτό; Ότι πλέον δεν υπάρχουν ιστιοπλοϊκά; Απλώς, τα χρησιμοποιούμε για αναψυχή και διασκέδαση. Τις απλές μετακινήσεις μας τις κάνουμε με τα σύγχρονα πλοία. Κάτι παρόμοιο να περιμένουμε και στην αυτοκίνηση. Τα ηλεκτρικά θα αντικαταστήσουν τα βενζινοκίνητα, όμως τα τελευταία δεν α εξαφανιστούν. Θα τα χρησιμοποιούμε για διασκέδαση» είπε! 

Μάλιστα η Audi έκανε λίγο πιο «γενικό» αυτό το σενάριο και άφησε να εννοηθεί ότι οι περισσότεροι οδηγοί, στο μέλλον, θα οδηγούν μόνο για διασκέδαση αφού δεν θα χρειάζεται να κάθονται πίσω από το τιμόνι στις καθημερινές τους μετακινήσεις. Η αυτόνομη οδήγηση, θα εξελίξει την... κανονική οδήγηση σε χόμπι για λίγους! «Θα χρησιμοποιώ κάψουλα μετακινήσεων για να πηγαίνω στη δουλειά μου αλλά το σαββατοκύριακο α οδηγώ ένα καθαρόαιμο μοντέλο της Audi Sport Customer Racing» συμπλήρωσε ο Chris Reinke. 

Το πλάνο της Audi για το μέλλον είναι μέχρι το 2025 να έχει λανσάρει στην αγορά 30 αυτοκίνητα με ηλεκτρικό «υπόβαθρο» από τα οποία τα 20 θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητα. Τα Plug-In Hybrids θα έχουν την τιμητική τους, όπως και τα συστήματα mild hybrid με την τεχνολογία των 48V. Αργότερα ένα πολύ μεγάλο μέρος των πωλήσεων της Audi θα στηρίζεται στα ηλεκτρικά και τα υβριδικά της, οπότε είναι πολύ φυσιολογικό να αφήνουν τη «βενζίνη» στην άκρη.