Στροφή στη νέα ψηφιακή εποχή από την έκθεση της Φρανκφούρτης

Gazzetta team
Στροφή στη νέα ψηφιακή εποχή από την έκθεση της Φρανκφούρτης
Με περισσότερη τεχνολογία και λιγότερες παρουσιάσεις μοντέλων θα συνεχίσει η έκθεση της Φρανκφούρτης, μια από τις μεγαλύτερες εκθέσεις αυτοκινήτων που διοργανώνονται στον κόσμο.

Έντονη κριτική δέχεται η έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης για τον τρόπο λειτουργίας της αλλά και τη δομή της. Πολλοί κατασκευαστές την κατακρίνουν, η BMW και η Mercedes συμμετέχουν μεν αλλά εκφράζουν τη δυσαρέσκειά τους και φέτος έχουν έναν πολύ μικρότερο χώρο από άλλες χρονιές, ενώ πολλοί σημαντικοί κατασκευαστές την προσπέρασαν, όπως Toyota, Peugeot, Citroen, Nissan, Kia, Volvo, Ferrari και όλες οι μάρκες της FCA.

Αυτό που υπάρχει σαν ένα μελλοντικό πλάνο είναι να δοθεί βάση στην τεχνολογία και στην προβολή των σύγχρονων συστημάτων των αυτοκινήτων, στον τομέα δηλαδή που οι εταιρείες σήμερα σπαταλούν περισσότερα χρήματα από ποτέ. Βρισκόμαστε στην εποχή που ένα σύγχρονο σύστημα τεχνολογίας ή ασφαλείας θα προβάλλει πολύ περισσότερο το μοντέλο από ένα μηχανολογικό προβάδισμα, συνεπώς και οι μάρκες θέλουν να δείχνουν τι κάνουν σε αυτούς τους τομείς. Παράλληλα θα μειωθούν αρκετά και οι παρουσιάσεις νέων μοντέλων. Πλέον, η παρουσίαση με live streaming μέσω του Internet δείχνει να έχει πολύ μεγαλύτερη απήχηση στον κόσμο και φτάνει κατευθείαν στο target group του κάθε μοντέλου, μέσω των social media.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!