Το ανανεωμένο Skoda Superb συστήνεται στη Φρανκφούρτη (pics) 

Πέτρος Σηφαλάκης
Το ανανεωμένο Skoda Superb συστήνεται στη Φρανκφούρτη (pics) 
Χωρίς πολλές αισθητικές αλλαγές αλλά με πολλές διαφοροποιήσεις ουσίας και μια υβριδική έκδοση έρχεται το μεγάλο σεντάν της Skoda στη γερμανική έκθεση, για να επαναπροσδιοριστεί στην αγορά.

Το άλμα εξέλιξης των Skoda αποτυπώνεται πλήρως στο πρόσωπο του νέου Superb και στην περίπτωση της ανανεωμένης γενιάς του, είναι ακόμη πιο ευδιάκριτο. Η τσεχική φίρμα δεν άλλαξε τη σχεδίαση, απλώς την εξέλιξε και ανανέωσε τα σημεία που είχαν «κουράσει» και αποκάλυπταν την ηλικία του. Πλέον έχουμε ένα ακμαίο αισθητικά, σύγχρονο αλλά και σοβαρό αυτοκίνητο με ακόμη περισσότερη τεχνολογία και μια υβριδική έκδοση που συγκεντρώνει και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στην γκάμα.

Είναι η πρώτη φορά που ένα Skoda πωλείται ως επαναφορτιζόμενο υβριδικό και συνδυάζει τον τετρακύλινδρο τούρμπο βενζινοκινητήρα 1.4 TSI και έναν ηλεκτροκινητήρα, δηλαδή το κινητήριο σύνολο από το Volkswagen Passat GTE. Αποδίδει, όπως και στο Passat, 218 ίππους και μπορεί να εξασφαλίσει αυτονομία 55 χιλιομέτρων μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα, ενώ αν ο τελευταίος λειτουργεί υποστηρικτικά στο θερμικό μοτέρ, η αυτονομία αγγίζει τα 850 χιλιόμετρα.

Ο συμβιβασμός που θα πρέπει να γίνει από τον ιδιοκτήτη βρίσκεται στο πορτμπαγκάζ. Το «σπήλαιο» του Superb με τα 625 λίτρα χωρητικότητας, μειώνεται στα 485 λίτρα, που δεν είναι λίγα όμως συγκριτικά, είναι μια απώλεια. Από την άλλη η station wagon έκδοση έχει χώρο αποσκευών 660 λίτρων που στην περίπτωση του Plug-In Hybrid μειώνεται στα 510.

Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG των έξι σχέσεων. Οι υπόλοιποι κινητήρες ξεκθινούν με τον βενζίνης 1.5 TSI Evo των 150 ίππων και συνεχίζουν στον 2.0 TSI με 190 ή 280 ίππους. Στην πρώτη περίπτωση δίνεται η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε χειροκίνητο σασμάν έξι σχέσεων ή αυτόματο DSG διπλού συμπλέκτη, στον 2.0 TSI το DSG είναι στάνταρ και στην ισχυρότερη έκδοση των 280 ίππων στάνταρ είναι και η τετρακίνηση. Στους ντίζελ έχουμε τον 1.6 TDI με 120 ίππους και στάνταρ το DSG, τον 2.0 TDI με 150 ίππους και δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε DSG και χειροκίνητο και το 2.0 TDI με 190 ίππους και μόνο με DSG. Στην τελευταία περίπτωση ο αγοραστής μπορεί αν θέλει να επιλέξει τετρακίνηση.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!