To νέο λογότυπο της Volkswagen

Gazzetta team
To νέο λογότυπο της Volkswagen
Η VW προχωρά σε ριζικές αλλαγές, όσον αφορά στην παρουσία της στην αγορά και θέλει να συμβολίσει αυτή τη στροφή με ένα νέο και πιο απλό σχεδιαστικά λογότυπο.

Άστον Βίλα - Έβερτον με ακόμα καλύτερες αποδόσεις και άμεση απόδοση κερδών*. |21+ *Ισχύουν όροι και προϋποθέσεις

Ένα νέο λογότυπο, ριζικά διαφοροποιημένο σε σχέση με το σημερινό, θα χρησιμοποιεί πλέον η Volkswagen. Το καινούριο σήμα θα αποκαλυφθεί επίσημα στις 12 Σεπτεμβρίου στη Διεθνή Εκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης και ξεχωρίζει με την απλότητά του, καθώς απαρτίζεται από έναν κύκλο και δύο γράμματα. Στόχος της γερμανικής μάρκας είναι να εκφράσει με το συγκεκριμένο αφαιρετικό λογότυπο τη ριζοσπαστική μετεξέλιξή της από μία εταιρεία, που προκάλεσε το σκάνδαλο Dieselgate σε κορυφαίο κατασκευαστή «πράσινων» αυτοκινήτων.

Τα πλάνα της VW προβλέπουν την ανάδειξή της έως το 2025 σε παγκόσμιο ηγέτη στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, όπου στοχεύει σε ετήσιες πωλήσεις ενός εκατομμυρίου τέτοιων οχημάτων. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο άλλαξε και το σημερινό λογότυπο, που υπάρχει από το 2012. Το νέο σηματάκι γίνεται πιο απλό, παύει να είναι πλέον τρισδιάστατο και το γράμμα W δεν συνδέεται με το V.

Αλλαγές θα υπάρξουν όμως και σε άλλα επίπεδα, ιδιαίτερα συμβολικού χαρακτήρα. Μέχρι σήμερα αποτελούσαν ο Σκαραβαίος και το Golf τα δύο Ιερά Δισκοπότηρα της Volkswagen. Στο μέλλον αναμένεται ωστόσο να πάρει τη θέση τους το 100% ηλεκτροκίνητο ID.3, το οποίο παρουσίασε την Πέμπτη 22 Αυγούστου για πρώτη φορά χωρίς καμουφλάζ η γερμανική μάρκα. Πρόκειται για ένα μοντέλο στις διαστάσεις περίπου ενός Golf, για το οποίο θα μάθουμε περισσότερα στην Εκθεση της Φρανκφούρτης. Εκεί θα γίνουν λοιπόν διπλά επίσημα αποκαλυπτήρια, δηλαδή του νέου λογότυπου και του εμβληματικού ηλεκτροκίνητου ID.3.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!