Πιστή στους βενζινοκινητήρες θα παραμείνει η Porsche

Πέτρος Σηφαλάκης
Πιστή στους βενζινοκινητήρες θα παραμείνει η Porsche
Μπορεί να ετοιμάζει ήδη το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της, όμως η Porsche δεν σκοπεύει να εγκαταλείψει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Ακόμη και η Porsche λύγισε και είναι πιο κοντά από ποτέ στο να παρουσιάσει το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητό της, την Taycan. Η φίρμα έχει υποστηρίξει πολλάκις στο παρελθόν ότι, ανεξάρτητα από τον τύπο κινητήρα που θα εφοδιάζονται, τα μοντέλα της Porsche θα είναι... μοντέλα της Porsche και θα έχουν πάντοτε τον ίδιο, ανόθευτο χαρακτήρα. Εκτός από την Taycan η μάρκα από το Τσουφενχάουζεν σκοπεύει να παρουσιάσει και μια ηλεκτρική έκδοση του θρυλικότερου μοντέλου της, της 911!

Όλα αυτά δεν σημαίνουν όμως, ότι η μάρκα μας προετοιμάζει το έδαφος για ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο μέλλον. Συγκεκριμένα, έχει δηλώσει ανοικτά ότι μπορεί να προσαρμόζεται στο παρόν και να ακολουθεί τις εξελίξεις με την χρήση μπαταριών και ηλεκτροκινητήρων, όμως δεν θα εγκαταλείψει τα μοτέρ εσωτερικής καύσης. Η «βενζίνη» θα έχει πάντοτε θέση στην γκάμα της Porsche.

Για παράδειγμα οι εκδόσεις GT (911 GT3, GT2, 718 Cayman GT4 και όλα τα μοντέλα με τα αρχικά GT στο όνομα) θα έχουν βενζινοκινητήρες. To μέλλον της Porsche θα κινηθεί γύρω από τρεις βασικούς πυλώνες, τα ηλεκτρικά μοντέλα, τα υβριδικά και τα σκληροπυρηνικά με τους θερμικούς κινητήρες και αυτό συμβαίνει επειδή, η ίδια η μάρκα λέει, ότι τα μοντέλα που πωλούνται κανονικά στην αγορά με τα αγωνιστικά σου θα πρέπει να έχουν σαφείς συγγένειες για λόγους προσωπικότητας αλλά και αξιοπιστίας.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!