Το Opel Insignia σάρωσε στην έρευνα αξιοπιστίας της J.D. Power! (pics)

Το Opel Insignia σάρωσε στην έρευνα αξιοπιστίας της J.D. Power! (pics)

Το Opel Insignia σάρωσε στην έρευνα αξιοπιστίας της J.D. Power! (pics)

Η φετινή έρευνα βασίστηκε σε 12.854 απαντήσεις μέσω διαδικτύου, από το Νοέμβριο του 2018 έως τον Ιανουάριο του 2019.

Το Opel Insignia βρέθηκε στην κορυφή της μεσαίας κατηγορίας στη φετινή Έρευνα Αξιοπιστίας Οχημάτων της J.D. Power, η οποία διερευνά την ικανοποίηση των πελατών από τα οχήματά τους κάθε χρόνο. Η εταιρεία έρευνας αγοράς θέτει ερωτήματα στους ιδιοκτήτες για την ποιότητα και αντοχή των οχημάτων τους, ηλικίας από 1-3 ετών.

Πέρα από τους πελάτες όμως, η ναυαρχίδα της Opel κερδίζει τα εύσημα και των ειδικών, καθώς το γερμανικό περιοδικό αυτοκινήτου, Auto Test ανέδειξε το Insignia Grand Sport σε «Auto Test Winner 2019», με την καλύτερη σχέση τιμής-επιδόσεων στην κατηγορία του, ενώ να σημειωθεί ότι είχε κερδίσει και πέρσι στην ίδια κατηγορία. Στο εξαιρετικό αποτέλεσμα ήρθε να προστεθεί και η δεύτερη θέση για το Insignia Sports Tourer στην κατηγορία του.

Στην κοινή τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε στη Φρανκφούρτη, ο Διευθυντής Ποιότητας της Opel, Arnold Pauluch παρέλαβε τις διακρίσεις του βραβευμένου οχήματος, δηλώνοντας: «Η ποιότητα και η αντοχή είναι σημαντικά κριτήρια για τα αυτοκίνητά μας. Θέσαμε υψηλά πρότυπα στον τομέα αυτό και μας ικανοποιεί το γεγονός ότι τυγχάνει αναγνώρισης από τους πελάτες μας. Επίσης κάνουμε τις καινοτόμες τεχνολογίες προσιτές στο ευρύ κοινό. Χαιρόμαστε που το Insignia Grand Sport απέσπασε το βραβείο τιμής-επιδόσεων στην πολύ ανταγωνιστική μεσαία κατηγορία».

Οι «Νικητές του Auto Test» ανακοινώνονται μαζί με τα αποτελέσματα της έρευνας ικανοποίησης πελατών της J.D. Power από το 2008. Η φετινή έρευνα της J.D. Power βασίστηκε σε 12.854 απαντήσεις οι οποίες ελήφθησαν μέσω διαδικτύου, από το Νοέμβριο του 2018 μέχρι τον Ιανουάριο του 2019, ενώ οι ερωτήσεις της έρευνας αφορούν στην ποιότητα/αντοχή, την απήχηση και το λειτουργικό κόστος. Από όλες τις αξιολογήσεις προκύπτει μία κατάταξη, με την 1η θέση να κατακτά η μάρκα ή το μοντέλο με το μικρότερο αριθμό βλαβών.