ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

Τεχνολογικό θαύμα της Audi με 610 ίππους από 2.000 κυβικά εκατοστά!

Τεχνολογικό θαύμα της Audi με 610 ίππους από 2.000 κυβικά εκατοστά!

Τεχνολογικό θαύμα της Audi με 610 ίππους από 2.000 κυβικά εκατοστά!

Το downsizing ήρθε και στους αγώνες DTM όμως οι μηχανικοί της Audi δεν... τρόμαξαν και έβγαλαν ένα πραγματικό διαμάντι. 

Όσοι παρακολουθούν το πρωτάθλημα DTM θα γνωρίζουν ότι τα αγωνιστικά έχουν κινητήρα V8 των 4.0 λίτρων που αποδίδουν 500 ίππους. Οι νέοι κανονισμοί όμως επιβάλλουν από τις ομάδες να χρησιμοποιούν τούρμπο μοτέρ που δεν θα καταναλώνουν περισσότερα από 95 κιλά καυσίμου ανά αγωνιστική ώρα και κάπως έτσι, φτάσαμε στο «διαμάντι» της Audi των 2.0 λίτρων κυβισμού με τούρμπο.

Το εν λόγω μοτέρ αποδίδει 610 άλογα, μια εκπληκτική τιμή για τη χωρητικότητα αυτή. Κάποιος μπορεί να παραθέσει το επιχείρημα ότι αμέτρητα βελτιωμένα αυτοκίνητα στους δρόμους, έχουν φτάσει ή και ξεπεράσει αυτή την ισχύ από τα 2.000 κυβικά εκατοστά και αρκετά μάλιστα, είναι και του Volkswagen Group. Ωστόσο η διαφορά είναι ότι η προτεραιότητα των μηχανικών της Audi ήταν η αξιοπιστία και για αυτό οι δοκιμές κράτησαν πάνω από 20 μήνες, μέχρι να παρουσιαστεί ο τελικός κινητήρας. Ήθελαν με ένα μοτέρ να αντέχουν μια ολόκληρη αγωνιστική σεζόν, δηλαδή να πηγαίνει συνεχώς στο τέρμα!

Τα χιλιόμετρα που κάνει ένα τέτοιο αγωνιστικό ανά σεζόν είναι περίπου 6.000 και είναι εύκολο να καταλάβουμε πόσο άρτιος τεχνολογικά θα πρέπει να είναι ο κινητήρας, ώστε να αντέξει. Θα τον δούμε για πρώτη φορά σε δράση στην πίστα του Χόκενχαϊμ στις 4 Μαΐου, πάνω σε ένα Audi RS5 DTM. Η Audi ξεκαθάρισε πως προορίζεται μόνον για αγωνιστική χρήση και δεν θα πρέπει να τον περιμένουμε σε κάποιο μοντέλο παραγωγής της, ακόμη και σε πιο «ήπια» μορφή.