Το πρακτικό Volkswagen Golf Variant «καίει» και φυσικό αέριο

Το πρακτικό Volkswagen Golf Variant «καίει» και φυσικό αέριο

Το πρακτικό Volkswagen Golf Variant «καίει» και φυσικό αέριο

Η Volkswagen αποφάσισε να δώσει τη δυνατότητα επιλογής του στέισον βάγκον Golf με τον νέο κινητήρα 1.5 TSI Evo, σε έκδοση που καίει CNG. 

Στην γκάμα του Volkswagen Golf υπάρχει η έκδοση TGI με τον κινητήρα 1.5 TSI Evo των 130 ίππων. Η ιδιαιτερότητα του TGI είναι ότι ο βενζινοκινητήρας TSI έχει τροποποιηθεί κατάλληλα για να μπορεί να καίει και φυσικό αέριο, εκτός της βενζίνης, ενώ μέχρι πρότινος, η έκδοση συνδυαζόταν με τον 1.4 TSI των 110 ίππων. Αυτός ο κινητήρας κινούσε και το Golf Variant TGI και πλέον η Volkswagen προχωρά σε αντικατάστασή του, βάζοντας και στη στέισον βάγκον έκδοση των 1.5 TSI Evo. 

Το κέρδος εκτός των 20 ίππων και των 20 Nm ροπής, είναι και οι μεγαλύτερες δεξαμενές για CNG. Το ρεζερβουάρ βενζίνης έχει πλέον καθαρά εφεδρικό χαρακτήρα, με εννέα λίτρα χωρητικότητα, σύμφωνα όμως με τη Volkswagen, αρκεί για να κινήσει το Golf για 200 χιλιόμετρα. Οι δεξαμενές του CNG έχουν όγκο 115 λίτρων. Το αέριο που μπορούν να αποθηκεύσουν είναι 17,2 κιλά σε συμπιεσμένη μορφή και η αυτονομία σύμφωνα με τη Volkswagen είναι 440 χιλιόμετρα. Να σημειωθεί ότι ο 1.5 TSI Evo έχει ενισχυθεί στα απαραίτητα σημεία ώστε να αντέχει την καύση του φυσικού αερίου απροβλημάτιστα.