Τέλος οι θηριώδεις V8 και V12 κινητήρες από τη λιμουζίνα της BMW

Πέτρος Σηφαλάκης
Τέλος οι θηριώδεις V8 και V12 κινητήρες από τη λιμουζίνα της BMW
Η επόμενη γενιά της BMW Σειράς 7 θα δώσει βάση στις ηλεκτροκίνητες εκδόσεις και θα φύγουν από την γκάμα οι μεγάλοι βενζινοκινητήρες.

Στην κατηγορία των μεγάλων πολυτελών σεντάν η BMW Σειρά 7 αποτελεί μια από τις πιο «παραδοσιακές» επιλογές. Η νέα γενιά της όμως που θα έρθει σε λίγο καιρό, δεν θα είναι ίδια με τις προηγούμενες. Αυτό θα συμβεί γιατί η BMW αποφάσισε πως δεν χρειάζεται τους V8 και V12 βενζινοκινητήρες και αντί για αυτούς, θα δημιουργηθούν νέες υβριδικές εκδόσεις με βάση τον τούρμπο εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 3.0 λίτρων και ηλεκτροκινητήρες.

Η απόδοση των σημερινών V8 και V12 της Σειράς 7 είναι 530 ίπποι για το μοτέρ των 4.4 λίτρων και 585 ίπποι για το κορυφαίο των 6.6 λίτρων. Τα νέα υβριδικά σύνολα μπορεί να αποδίδουν και περισσότερο όμως το πρόβλημα είναι ότι οι αγοραστές αυτής της κατηγορίας λειτουργούν αρκετά παραδοσιακά πολλές φορές και δεν τους αρέσει η ιδέα, ότι κάτω από το καπό τους θα βρίσκεται ένας εξακύλινδρος, αντί για έναν μεγάλο και ροπάτο V12, που χαρακτηρίζεται για τη μεταξένια λειτουργία του, αλλά και για την υπερβολική... δίψα του για καύσιμο.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!