Ανάμεικτες οι αντιδράσεις για τη νέα Toyota Supra

Πέτρος Σηφαλάκης
Ανάμεικτες οι αντιδράσεις για τη νέα Toyota Supra
Η Toyota έκανε το θαύμα της και μας παρουσίασε την πέμπτη γενιά της Supra, σχεδόν 25 χρόνια μετά τη λήξη παραγωγής του μοντέλου, όμως δεν ενθουσιάστηκαν όλοι με το νέο αυτοκίνητο.

Η Supra είναι ένα μοντέλο που λάτρεψαν όλοι, ειδικότερα στην τέταρτη γενιά του που παρουσιάστηκε στις αρχές της δεκαετίας του '90. Χθες, η Toyota μας αποκάλυψε τη νέα Supra, όμως πολλοί έσπευσαν να την... κακολογήσουν. Η συνεργασία με τη BMW έχει φέρει πολλά «γερμανικά» στοιχεία στο μοντέλο και αυτό δεν συνάδει με ένα όνομα που έχει συνδεθεί με την ιαπωνική κουλτούρα των αυτοκινήτων, σύμφωνα με πολλούς.

Φυσικά, τα σύγχρονα δεδομένα της αυτοκίνησης επιβάλλουν τέτοιου είδους συνεργασίες και οι διαφοροποιήσεις του τμήματος Gazoo Racing της Toyota θα έχουν σίγουρα δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο-ορόσημο στο κομμάτι της οδικής συμπεριφοράς, κρίνοντας από όσα έχει πει η φίρμα και από τις λύσεις που έχει χρησιμοποιήσει.

Οι πιο «σκληροπυρηνικοί» έθιξαν και το θέμα του κιβωτίου ταχυτήτων. Δεν γίνεται ένα μοντέλο με τον χαρακτήρα της Supra, να είναι διαθέσιμο μόνο με αυτόματο σασμάν είπαν και ο αρχιμηχανικός που ήταν υπεύθυνος για την εξέλιξή της, έσπευσε να διευκρινίσει κάποια πράγματα. «Αν υπάρξει ζήτηση στην αγορά, σκεφτόμαστε να λανσάρουμε τη Supra και με χειροκίνητο κιβώτιο. Όλα είναι θέμα σωστού timing» είπε ο Τσετσούγια Τάντα και συμπλήρωσε: «Είμαι πολύ ικανοποιημένος από την απόδοση του αυτόματου κιβωτίου. Είναι εντελώς διαφορετικό από όλα τα αυτόματα σασμάν που έχουμε δει».

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!