Ο βενζινοκινητήρας χωρίς μπουζί της Mazda έρχεται στην Ευρώπη
Η Mazda είναι μια εταιρεία που παλεύει να «σώσει» τα μοτέρ εσωτερικής καύσης και με το νέο 3, περνά στην αγορά ένα αρκετά διαφορετικό μοτέρ. Το μικρομεσαίο της μοντέλο παρουσιάστηκε πρόσφατα και στις ευρωπαϊκές αγορές θα διατίθεται με τρεις κινητήρες.
Αρχικά, ο ένας βενζίνης των 2.0 λίτρων (SkyActiv-G) και των 122 ίππων κρατά τις βάσεις της γκάμας, ενώ οι ντίζελ εκπροσωπούνται από τον 1.8 SkyActiv-D με 116 ίππους και 270 Nm ροπής. Τα μεγάλα νέα όμως βρίσκονται στον 2.0 SkyActiv-X. Το εν λόγω μοτέρ «καίει» βενζίνη και αποδίδει 181 ίππους, είναι ατμοσφαιρικό και λανσάρει μια νέα τεχνολογία: δεν διαθέτει μπουζί.
Η ανάφλεξη του καυσίμου γίνεται με τον τρόπο που συναντάμε και στους πετρελαιοκινητήρες, δηλαδή με την συμπίεση και όχι με σπινθήρα. Η Mazda τον εξέλιξε με τέτοιο τρόπο, ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο αποδοτικός και κοίταξε να βελτιώσει τη θερμική του απόδοση. Το αποτέλεσμα, είναι μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και χαμηλά επίπεδα ρύπων, ενώ οι επιδόσεις δεν έχουν περάσει σε δεύτερη μοίρα.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!