Supercars και υπερχρόνοι στα Μέγαρα

Γιώργος Βαρίνος
Supercars και υπερχρόνοι στα Μέγαρα
Με το πρώτο σκέλος του 2ου αγώνα του HTTC σε όλες τις κατηγορίες αλλά και τα χρονομετρημένα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος ολοκληρώθηκε η αγωνιστική μέρα του Σαββάτου 15 Δεκεμβρίου.

Ο τελευταίος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας 2018 φαίνεται ότι θα είναι συναρπαστικός, αφού ο συναγωνισμός σε κάθε κατηγορία είναι έντονος ήδη από τις χρονομετρημένες δοκιμές. Την Κυριακή 16 Δεκεμβρίου θα γίνει το 2ο σκέλος του HTTC αλλά και οι αγώνες του Πανελληνίου Πρωταθλήματος. Να πάτε όσο πιο νωρίς γίνεται!

Σήμερα Σάββατο 15 Δεκεμβρίου ήταν μια ηλιόλουστη μέρα που φρόντισε να στεγνώσει σύντομα τη βρεγμένη αποβραδίς άσφαλτο της πίστας, αμέσως μετά το πρωινό warm-up, επιτρέποντας στους συμμετέχοντες του Αγώνα Ταχύτητας και του Αγώνα Ατομικής Χρονομέτρησης HTTC να οδηγήσουν χωρίς να σκέφτονται αν έκαναν τη σωστή επιλογή ελαστικών. Μετά από μια ημέρα που κύλισε χωρίς καθυστερήσεις προέκυψε η σειρά εκκίνησης για καθέναν από τους αγώνες της Κυριακής, ενώ παράλληλα ολοκληρώθηκε το 1ο Σκέλος του αγώνα του HTTC. Ας δούμε τι έγινε σε κάθε κατηγορία.

Νέο παιχνίδι στα φρουτάκια! Το «Fruit Blox» προσγειώθηκε στην Sportingbet.gr!

HTTC Stock – 1ο Σκέλος

Η σημερινή ημέρα ξεκίνησε με τις πρώτες προσπάθειες των αγωνιζόμενων της κατηγορίας Stock του HTTC, με τα πιο νορμάλ αυτοκίνητα με πολιτικά λάστιχα. Ο συνήθης ύποπτος «Ο+», με Lotus Elise 111S, βρέθηκε στην 1η θέση της κατάταξης με χρόνο 6:01.970, με μικρή διαφορά από τον Δ. Δημόλα με Audi TTS (6:04.476). Την τριάδα έκλεισε ο Γ. Βαρίνος (ως συμμετοχή του gazzetta.gr), γράφοντας 6:15.321 με ένα καινούργιο Ford Fiesta ST, στην 1η εμφάνιση του συγκεκριμένου αυτοκινήτου στην πίστα. Πιο πίσω, το όμορφο VW Golf του Γ. Καλοβυρνά χρειάστηκε 6:28.004 για να ολοκληρώσει την 5άδα των γύρων του, ενώ ακολούθησε ο Δ. Καψαλάκης με Ford Fiesta ST και χρόνο 6:43.143.

HTTC Sport – 1ο Σκέλος

Με την πίστα να στεγνώνει σε κάθε γύρο, ξεκίνησε ο 1ος αγώνας των αυτοκινήτων της κατηγορίας Sport του HTTC. Στην κορυφή βρέθηκε ένας οδηγός της κλάσης Sport A, ο K. Σιδηράς με ένα πολύ δυνατό Mazda MX-5, ταχύτερο γύρο 1:08.135 και συνολικό χρόνο 5:43.305, με τον Μ. Μηλιαράκη με τη Lotus Elise 111R, λιγότερα από 3" πίσω του (5:46.052, με ταχύτερο γύρο 1:08.699). Πολύ κοντά στους δύο πρώτους βρέθηκε και ο Π. Παρθένης με Mitsubishi Lancer Evo X και συνολικό χρόνο 5:50.945.

Ο Σ. Σταύρου με το Peugeot 106 της Sport Γ, ο οδηγός που είχε τρέξει μόνος του στον προηγούμενο αγώνα του θεσμού, τώρα βρέθηκε στην 4η θέση της κατάταξης, με 5:58.191. Ακολούθησαν οδηγοί που κάνουν την 1η τους εμφάνιση στο HTTC σε αυτό τον αγώνα. Πρόκειται για τους Ε. Ντελμπεντέρη με Mazda MX-5 (6:03.978), Ι. Ρέγγο με Lotus Elise 111R (6:06.954), Θ. Παπαπάσχο με Mazda MX-5 (6:07.706), Α. Γαλανόπουλο με Citroen Saxo VTS (6:12.608), Α. Σπονδυλίδη με Nissan 350Z (6:18.674) και Γ. Σολανάκη με Mazda MX-5 (6:32.321).

Στις επί μέρους κλάσεις της Sport, οι νικητές του 1ου Σκέλους είναι Σιδηράς στην Α, Μηλιαράκης στη Β και Σταύρου στη Γ. Η προσπάθεια των οδηγών θα συνεχιστεί την Κυριακή με το 2ο Σκέλος του αγώνα τους.

HTTC Extreme – 1o Σκέλος

Στα δυνατότερα και πιο βελτιωμένα αυτοκίνητα του HTTC, ο νικητής του προηγούμενου αγώνα Δ. Γαζέτας (Subaru Impreza WRX STi κλάσης Α) ήταν δεδομένο ότι θα πρωταγωνιστήσει και πάλι, αυτή τη φορά όμως είχε έντονο συναγωνισμό με τον Μ. Γεωργιάδη (Toyota MR-2 κλάσης Δ). Οι δύο οδηγοί είχαν παραπλήσια γυρολόγια, όμως ο πρωτοεμφανιζόμενος Γεωργιάδης δε βρήκε ρυθμό από τον πρώτο γύρο, με την τελική διαφορά μεταξύ τους να φτάνει το 1,4" στο σύνολο των πέντε γύρων. Πιο συγκεκριμένα, ο Γαζετάς χρειάστηκε 5:36.543 με ταχύτερο γύρο 1:06.347, ενώ ο Γεωργιάδης 5:37.975 με ταχύτερο 1:06.745.

Στην 3η θέση της κατηγορίας Extreme βρέθηκε ο Κ. Οικονομόπουλος με Honda Civic Type R (Κλάσης Δ) και χρόνο 5:43.899, μετά την ποινή 5" που δέχτηκε από τους αγωνοδίκες λόγω εξόδου. Πιο πίσω, τη δική του μάχη είχε ο Χ. Βαλεράς με Renault Clio και χρόνο 5:48.025 με τον Σ. Μπήτρο με Honda S2000 και χρόνο 5:50.817. Στην 6η θέση της γενική αλλά την 1η για την κλάση Γ βρέθηκε ο Κ. Κλωνάρης με Toyota Starlet και συνολικό χρόνο 6:06.410.

Αποτελέσματα Χρονομετρημένων – Ομάδες Ν & Α

Στις χρονομετρημένες δοκιμές της Ομάδας Ν συμμετείχαν 7 οδηγοί, όλοι με αυτοκίνητα της κλάσης Ν2, δηλαδή Peugeot 106 και Citroen Saxo. Η κόντρα των Μ. Αναστασόπουλου και Α. Μπαρκονίκου συνεχίστηκε, με τελικό νικητή τον δεύτερο και ακόμα μικρότερη διαφορά μεταξύ τους, με ταχύτερο γύρο 1:12.296 και 1:12.265, αντίστοιχα.

Πίσω τους θα ξεκινήσει ο Ρ. Καίσαρ, ο οποίος δεν μπόρεσε να επαναλάβει στις χρονομετρημένες δοκιμές την καλή επίδοση που είχε σημειώσει στις ελεύθερες, γράφοντας τελικά 1:13.017. Πιο πίσω, λίγο πάνω από το «14» βρέθηκαν οι Α. Ντόφης, Φ. Τρακάκης και Δ. Λυκομήτρος, ενώ ακολουθεί ο Γ. Φουρτούνης.

Στην Ομάδα Α, οι πρώτες θέσεις είναι οικογενειακή υπόθεση. Ο πατέρας Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort RS Cosworth Α8) βρέθηκε εμπρός από τον υιό Παναγιώτη (Mitsubishi lancer Evo IX Α8), με μια ανάσα να χωρίζει τους ταχύτερους γύρους τους: 1:05.885 έναντι 1:06.096. Πίσω τους, τη δική τους κόντρα είχαν οι δύο συμμετοχές της Α7, με τον Β. Σταγιά με Citroen Saxo να επικρατεί απέναντι στον Β. Παπαφιλίππου με Rover MG ZR 105, με χρόνους 1:10.317 και 1:10.666, αντίστοιχα.

Ακολούθησαν τέσσερις συμμετέχοντες της κλάσης Α6, όλοι με Peugeot 106. Ο Λ. Λεοντόπουλος ήταν ο ταχύτερος της ημέρας, σημειώνοντας ένα εντυπωσιακό 1:10.732, που τον έφερε εμπρός από τον Ε. Συλλιγαρδάκη (1:11.237), Κ. Κυριλλίδη (1:11.431) και Γ. Παπαδόπουλο (1:13.256).

Την Κυριακή, τα αυτοκίνητα της Ομάδας Ν θα αγωνιστούν μαζί με εκείνα της Ομάδας Α, στις 11:25.

Αποτελέσματα Χρονομετρημένων – Ιστορικά

Στα Ιστορικά, ο Γ. Γαβριηλίδης με Ford Escort MkI RS16000 ήταν ο μόνος οδηγός που έσπασε το «10», κατακτώντας την 1η θέση, με χρόνο 1:09.916. Δίπλα του θα βρεθεί ο Β. Παπαφιλίππου (Opel Kadett GTE) που σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:10.797. Από τη 2η σειρά του grid θα ξεκινήσει ο Ι. Κάτσικας (Ford Escort MkII RS2000, 1:11.158) και ο Κ. Τσιπλαντώνης (FIAT 124 Sport Coupe, 1:11.324).

Άλλοι 4 οδηγοί θα βρεθούν στην εκκίνηση της κατηγορίας με τα πιο όμορφα αυτοκίνητα του αγώνα, με την προσπάθειά τους να ξεκινάει στις 14:10 το μεσημέρι της Κυριακής.

Αποτελέσματα Χρονομετρημένων – Ομάδα Ε

Ο νικητής του περασμένου αγώνα Ν. Καραθανάσης (Opel Astra GSi Ε11) κινήθηκε σε γρήγορο ρυθμό στις χρονομετρημένες δοκιμές, με το χρόνο του να πέφτει ως το 1:07.367. Δεν ήταν αρκετός όμως για να αντέξει την επίθεση του Ν. Πλέσσα (Ford Sierra RS Cosworth E12), που έγραψε ένα εντυπωσιακό 1:06.747 και θα ξεκινήσει αύριο από την 1η θέση της εκκίνησης. Στη σειρά των αυτοκινήτων της Ε11 που ακολουθούν, το χορό σέρνει ο Ι. Λούκος (VW Golf E11), με χρόνο 1:08.042, με τον Η. Τσαγγαρά να βρίσκεται αρκετά κοντά του (1:08.887).

Τα αυτοκίνητα της Ομάδας Ε, τελικά ΔΕΝ θα αγωνιστούν μαζί με εκείνα της Formula Saloon την Κυριακή, αλλά σε ξεχωριστό αγώνα, στις 15:30.

Αποτελέσματα Χρονομετρημένων – Formula Saloon

Με τη βροχή να μην έρχεται ποτέ και τους οδηγούς να βρίσκουν το ρυθμό τους όσο περνούσε η ώρα, ήταν δεδομένο ότι θα βλέπαμε εντυπωσιακούς χρόνους από τα θηρία της Formula Saloon. Και πράγματι, ο Σ. Φάις με τη Lamborghini Huracan ST σταμάτησε το χρονόμετρο στα 58.778, ένα νούμερο που συγκαταλέγεται στα χαμηλότερα που έχουν καταγραφεί ποτέ επίσημα από αυτοκίνητο στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων.

Κάτω από το λεπτό κινήθηκε όμως και ο Π. Σολδάτος (Ford Fiesta 2.0 Turbo), με καλύτερο χρόνο 59.919, που τον φέρνει στη 2η θέση της εκκίνησης. Ακολούθησε ο «Ilio» με τη Ferrari 458 Challenge και 1:01.299, ενώ δίπλα του θα ξεκινήσει ο Κ. Κόρακας (Mitsubishi Lancer Evo IX), έχοντας πετύχει 1:04.221.

Ο αγώνας της Formula Saloon θα πραγματοποιηθεί στις 16:15 το μεσημέρι της Κυριακής.

Αποτελέσματα Χρονομετρημένων – ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda

Σε περίπτωση που κάποιος δεν ήξερε ήδη ότι το Ενιαίο με τα Skoda Fabia 1.2 TSI είναι μακράν η πιο ανταγωνιστική κατηγορία, οι οδηγοί του φρόντισαν να το επιβεβαιώσουν με τον καλύτερο τρόπο, αφού 5 από αυτούς βρέθηκαν στο ίδιο δέκατο (!) στις χρονομετρημένες δοκιμές. Έτσι, ανάμεσα στον 1ο Σ. Καμιτσάκη (1:14.648) και τον 5ο Σ. Κυρλαγκίτση (1:14.707) βρέθηκαν κατά σειρά οι Φ. Καλέσης, Σ. Γαλεράκης και Ι. Χαραλαμπόπουλος.

Ελάχιστα πίσω τους βρέθηκε ο Μ. Δουλτσινός (1:14.940), ακολουθούμενος από τους Ε. Κουκέα (1:15.066), Μ. Κύρκο (1:15.114) και «Le Man» (1:15.216). Συνολικά 13 οδηγοί του ΣΟΑΑ Ενιαίου πήραν κατάταξη, και ανυπομονούμε για τα «τρενάκια» που θα σχηματιστούν μεταξύ τους στον αγώνα και τις μάχες που θα δοθούν για κάθε θέση.

Ο αγώνας του Ενιαίου θα ξεκινήσει την Κυριακή στις 12:15, αμέσως μετά από εκείνον των Ομάδων Ν και Α.

Μπορείτε να παρακολουθείτε τα αποτελέσματα στο http://sportstiming.gr

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!