Η Volvo επαναπροσδιορίζει την έννοια του αυτοκινήτου (pics)

Η Volvo επαναπροσδιορίζει την έννοια του αυτοκινήτου (pics)

Η Volvo επαναπροσδιορίζει την έννοια του αυτοκινήτου (pics)

Η σουηδική φίρμα προσεγγίζει το μέλλον της αυτοκίνησης με ολοκληρωμένο όραμα που βρίσκεται σε πορεία υλοποίησης.

Η Volvo θα εμφανιστεί στην Automobility LA 2018 με μια παγκόσμια πρωτοτυπία: ούτε ένα αυτοκίνητο στο περίπτερό της! Φέτος, η σουηδική εταιρεία παρουσιάζει το ανατρεπτικό της όραμα, δίνοντας νέο νόημα στην έννοια του αυτοκινήτου. Από τις απαρχές του, το αυτοκίνητο ήταν και θα παραμείνει σημείο αναφοράς στις μετακινήσεις. Όμως οι προσδοκίες των ανθρώπων από αυτό αλλάζουν, όπως αλλάζει και η αυτοκινητοβιομηχανία.

Το πώς οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται μια μάρκα αυτοκινήτου σήμερα δεν περιορίζεται στα στοιχεία που διαβάζουν στους πίνακες εξοπλισμού και τεχνικών χαρακτηριστικών. Στο περίπτερο της Volvo στην Automobility LA οι επισκέπτες θα δοκιμάσουν μια πρωτόγνωρη έκπληξη, καθώς εκεί που θα περίμεναν να δουν ένα νέο μοντέλο, θα αντικρίσουν μια απλή, όσο και απροσδόκητη δήλωση: «Αυτό Δεν Είναι Ένα Αυτοκίνητο».

Παράλληλα με το δυνατό της μήνυμα, η Volvo Cars θα παρουσιάσει μια σειρά διαδραστικών επιδείξεων από υπηρεσίες συνδεσιμότητας, όπως το in-car delivery, το car sharing, το όραμα της για την αυτόνομη οδήγηση όπως προσδιορίστηκε στο πρωτότυπο Volvo 360c, καθώς και την συνδρομητική υπηρεσία Care by Volvo.

Από κοινού με μεγάλες εταιρίες τεχνολογίας όπως η Amazon, η Google και η Nvidia, αλλά και με τεχνολογικά startup όπως η Luminar και η Zenuity, η Volvo βρίσκει καινοτόμες φόρμες αλληλεπίδρασης με νέους τύπους συνεργατών. Την ίδια στιγμή, με τη νέα της διακήρυξη «Freedom to Move», δείχνει το δρόμο προς το μέλλον, καθώς έως τα μέσα της επόμενης δεκαετίας, το μισό της ετήσιας παραγωγής αυτοκινήτων της Volvo, θα αφορά σε αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και το ένα τρίτο αυτόνομα οχήματα!

Best of internet