Honda S2000 «του κουτιού» πωλείται όσο έκανε καινούργιο! (pics)

Honda S2000 «του κουτιού» πωλείται όσο έκανε καινούργιο! (pics)

Honda S2000 «του κουτιού» πωλείται όσο έκανε καινούργιο! (pics)

Πόσα θα δίνατε για ένα πρακτικά ολοκαίνουργιο Honda S2000, που έχει διανύσει λίγα περισσότερα από 1.500 χιλιόμετρα; Κάποιος, πάντως, έδωσε 42.350€! 

To Honda S2000 είναι ένα μοντέλο που κρατά αρκετά υψηλά την αξία του, παρά το γεγονός ότι έχει σταματήσει η παραγωγή του εδώ και χρόνια και παρουσιάστηκε στα τέλη της δεκαετίας του '90. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ένα κατακόκκινο, ολοκαίνουργιο S2000 που είναι άριστο από όλες τις απόψεις και χωρίς το παραμικρό σημάδι, όμως η τιμή που πουλήθηκε ήταν κάπως... ακριβή. 

Είναι η έκδοση AP1, δηλαδή η πρώτη του μοντέλου χωρίς το σύστημα ευστάθειας VSA και άλλαξε χέρια προς 42.350€, δηλαδή σχεδόν όσο στοίχιζε καινούργιο! Το S2000 κατασκευάστηκε μεν το 2000, όμως είχε «ξεμείνει» σε μια αντιπροσωπεία στις ΗΠΑ με 19 χιλιόμετρα στο οδόμετρο. Το 2013 κάποιος το αγόρασε και έκανε επιπλέον 1.590 χιλιόμετρα, φτάνοντας συνολικά στα 1.609 χιλιόμετρα. 

Βλέπουμε από τις φωτογραφίες ότι είναι άριστο από όλες τις πλευρές, από κάτω είναι πραγματικά σαν καινούργιο και δεν έχει το παραμικρό ψεγάδι. Το ίδιο ισχύει και για την καμπίνα, με τα εξαιρετικά συντηρημένα δέρματα! Εννοείται, ότι δεν έχει δεχτεί την παραμικρή βελτίωση. 

Έχει τις εργοστασιακές ζάντες αλουμινίου των 16 ιντσών με τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης (Bridgestone Potenza S-02) ενώ ο κινητήρας του είναι το γνωστό «διαμάντι» F20C της Honda, που για πολλά χρόνια είχε την κορυφαία αναλογία ίππων ανά λίτρο σε ατμοσφαιρικό μοτέρ. Αποδίδει 240 ίππους, χωρίς υπερτροφοδότηση, από έναν κινητήρα 2.0 λίτρων και έχει την τεχνολογία VTEC της Honda, με τον κόφτη στροφών να επεμβαίνει στις 9.000 στροφές ανά λεπτό. Τέλος, η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, μέσω ενός χειροκίνητου σασμάν των έξι σχέσεων. 

Best of internet