Volkswagen Passat: Οι δύο λόγοι που έρχεται το τέλος του!

Gazzetta team
Volkswagen Passat: Οι δύο λόγοι που έρχεται το τέλος του!
Πυκνώνει η φημολογία για οριστική διακοπή της παραγωγής του VW Passat από το 2022, λόγω της αυξανόμενης ζήτησης των SUV, η οποία μείωσε την αντίστοιχη για σεντάν και στέισον βάγκον.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της γερμανικής εφημερίδας Hannoversche Allgemeine Zeitung (HAZ), φαίνεται ότι η μονάδα παραγωγής του μεσαίου μοντέλου της Volkswagen στην πόλη Εμντεν, θα κατασκευάζει στο μέλλον ηλεκτρικά αυτοκίνητα στη θέση του Passat. Η ίδια η Volkswagen δεν θέλησε να πάρει θέση πάνω στο συγκεκριμένο ρεπορτάζ, ωστόσο προανήγγειλε για την επόμενη Παρασκευή την ανακοίνωση μίας σημαντικής απόφασης της εταιρείας σχετικά με το εργοστάσιο στο Εμντεν.

Φέτος έχουν παραχθεί στη συγκεκριμένη μονάδα μόνον 230.000 Passat, δηλαδή περίπου 50.000 λιγότερα αυτοκίνητα από τη δυναμικότητα του εργοστασίου. Το πιθανό τέλος του οικογενειακού μοντέλου, που πρωτολανσαρίστηκε στην αγορά το 1973, θα οφείλεται σε δύο λόγους.

Ο ένας αφορά το περιβόητο σκάνδαλο Dieselgate εξαιτίας του οποίου μειώθηκε δραστικά η ζήτηση για πετρελαιοκίνητα Ι.Χ. Το Passat ωστόσο πωλείται κυρίως ως εταιρικό όχημα μεγάλων αποστάσεων και δεν έχει προοπτικές, όσο μειώνεται η ζήτηση για diesel. Προφανώς έγινε μία προσπάθεια από τη VW, να υποκαταστήσει με μία υβριδική έκδοση τα πετρελαιοκίνητα Passat, όμως η επιτυχία της ήταν σχετική και σίγουρα δεν έφτασε στα επίπεδα του diesel.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα ωστόσο είναι η αλλαγή των προτεραιοτήτων του αγοραστικού κοινού και ο εσωτερικός ανταγωνισμός από τον ίδιο τον όμιλο Volkswagen, ο οποίος λανσάρει συνεχώς νέα SUV στην αγορά είτε με το λογότυπο της VW είτε με τα σηματάκια της Skoda, της SEAT και της Audi. Προφανώς, η ζήτηση για τέτοια μοντέλα είναι μεγάλη και αυξάνει σταθερά και γρήγορα, οπότε χάνουν σταδιακά τη δυναμική τους τα κλασικά σεντάν τριών όγκων και τα στέισον βάγκον, όπως δηλαδή και το Passat.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!