Με νέο κινητήρα 190 ίππων το SEAT Leon FR

Πέτρος Σηφαλάκης
Με νέο κινητήρα 190 ίππων το SEAT Leon FR
O 2.0 TSI τούρμπο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας πήρε θέση κάτω από ένα ακόμη μοντέλο του Volkswagen Group, του SEAT Leon FR.

Μέχρι σήμερα, η επιλογή στις σπορ εκδόσεις του SEAT Leon ήταν είτε η έκδοση FR με τον 1.8 TSI βενζινοκινητήρα των 180 ίππων (είναι διαθέσιμο και με ντίζελ μοτέρ 2.0 TDI), είτε η κορυφαία Cupra με τον 2.0 TSI των 300 ίππων. Ωστόσο η SEAT αναγκάστηκε να κάνει κάποιες αλλαγές στην γκάμα του μικρομεσαίου μοντέλου της, για να πληροί τις προδιαγραφές με βάση τη νέα διαδικασία μέτρησης ρύπων και κατανάλωσης WLTP.

Έτσι, ο 1.8 TSI «συνταξιοδοτήθηκε» και στη θέση του, για την έκδοση FR, ήρθε ο 2.0 TSI ρυθμισμένος να αποδίδει 190 άλογα. Ουσιαστικά το «κέρδος» είναι 10 ίπποι, όμως η ροπή είναι κατά πολύ μεγαλύτερη, στα 320 Nm πλέον, από τα 250 Nm του προηγούμενου συνόλου.

Συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG του Volkswagen Group με τις επτά σχέσεις και οι επιδόσεις που εξασφαλίζει είναι πολύ καλές, με τελική ταχύτητα στα 228 χλμ./ώρα. Παράλληλα, καταργείται και ο 1.4 TSI ACT των 150 ίππων και στη θέση του έρχεται ο 1.5 TSI Evo με 130 ίππους και 200 Nm ροπή ή 150 ίππους και 250 Nm ροπή. Για τη λιγότερο ισχυρή εκδοχή, υπάρχει μόνο ένα χειροκίνητο εξάρι κιβώτιο και για την έκδοση των 150 ίππων, υπάρχει η δυνατότητα επιλογής του DSG7, εκτός του στάνταρ μηχανικού σασμάν.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!