H Volvo παράγει ένα μοντέλο που... δεν μας το πουλάει! (pics)

Πέτρος Σηφαλάκης
H Volvo παράγει ένα μοντέλο που... δεν μας το πουλάει! (pics)
Μια ακόμη καινοτομία στο χώρο της αυτοκίνησης φέρνει η Volvo, με ένα αυτοκίνητό της το οποίο δεν μπορούμε να αγοράσουμε, παρά μόνο να αποκτήσουμε μέσω του προγράμματος χρονομίσθωσης Care by Volvo.

Πώς θα σας φαινόταν, αν μια εταιρεία κατασκεύαζε ένα αυτοκίνητο χωρίς να το πουλάει; Σίγουρα δεν βγάζει κάποιο νόημα αυτή η κίνηση, όμως η Volvo μας έχει μια πολύ πειστική εξήγηση. Πρόσφατα, παρουσιάστηκε το νέο S60 και στην κορυφή της γκάμας, βρίσκεται, άτυπα, λόγω των πολύ περιορισμένων μονάδων που θα παραχθούν, η έκδοση Polestar Engineered.

Αυτή δεν μπορεί να την αποκτήσει κάποιος, με την παραδοσιακή έννοια ιδιοκτησίας ενός αυτοκινήτου, όχι λόγω των περιορισμένων αριθμών αντιτύπων αλλά λόγω μιας απόφασης που πήρε η Volvo να... μη το πουλάει. Το διαθέτει, μόνο μέσω του προγράμματος Care by Volvo το οποίο είναι ένα πρόγραμμα χρονομίσθωσης ή αλλιώς, leasing στα... ελληνικά.

Με αυτό τον τρόπο η σουηδική φίρμα προωθεί το νέο της πρόγραμμα και η κίνηση αυτή μας θυμίζει την υπο-μάρκα Polestar με το πρώτο της μοντέλο, το Polestar 1, το οποίο ακολούθησε την ίδια τακτική. Όπως συμβαίνει και στα συμβόλαια leasing, έτσι κι εδώ, ο χρήστης του αυτοκινήτου μετά το πέρας ενός χρονικού διαστήματος θα έχει δύο επιλογές, είτε να πληρώσει ένα ποσό και να το αποκτήσει, έχοντάς το πλέον στην ιδιοκτησία του ή να το αντικαταστήσει με ένα νέο, σε καινούργιο πρόγραμμα χρονομίσθωσης. Πρακτικά, λοιπόν, το S60 Polestar Engineered θα μπορέσει κάποιος να το αγοράσει, όμως θα πρέπει πρώτα να περάσει από τη «φάση» του leasing.

Ειδάλλως, θα πρέπει να περιμένει να βρεθεί κάποιος που δεν θα θελήσει να το αποκτήσει μετά τη λήξη της χρονομίσθωσης και θα επιλέξει να αποκτήσει ένα νέο. Σε αυτή την περίπτωση, η Volvo είπε ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είτε θα πωλείται κανονικά ως μεταχειρισμένο, είτε θα μπαίνει σε διαδικασία δημοπρασίας. Η συγκεκριμένη έκδοση, κινείται από ένα υβριδικό σύνολο που αποτελείται από ηλεκτροκινητήρα και από έναν τούρμπο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα των 2.0 λίτρων, που συνολικά, αποδίδουν 420 ίππους. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!