To Peugeot 308 GTi «χάνει» επτά άλογα

Πέτρος Σηφαλάκης
To Peugeot 308 GTi «χάνει» επτά άλογα
Για να συμμορφωθεί με τη νέα διαδικασία μέτρησης ρύπων και κατανάλωσης, η Peugeot αναγκάζεται να «ρίξει» την απόδοση του μικρομεσαίου GTi της.

Το Peugeot 308 GTi μέχρι σήμερα, εφοδιαζόταν με ένα τετρακύλινδρο τούρμπο μοτέρ βενζίνης των 1.6 λίτρων με απόδοση 270 ίππων. Το αυτοκίνητο συνεχίζει να είναι διαθέσιμο, όμως η Peugeot ρύθμισε εκ νέου το μοτέρ του ώστε να πληροί τις προδιαγραφές WLTP, που είναι η νέα διαδικασία μέτρησης ρύπων και κατανάλωσης.

Όλα τα νέα αυτοκίνητα που παράγονται μετά την πρώτη του Σεπτέμβρη οφείλουν να συμμορφώνονται, οπότε η Peugeot δεν είχε επιλογή. Ο κινητήρας, ύστερα από τις μικρές αλλαγές που έκανε η γαλλική φίρμα, έχασε μέρος της απόδοσής του, όμως μιλάμε για ένα μικρό αριθμό ίππων. Συγκεκριμένα, ο 1.6 THP αποδίδει πλέον 263 ίππους, από 270, οπότε πρόκειται για «χασούρα» επτά ίππων. Η διαφορά αυτό ισοσταθμίζεται εν μέρει από την αύξηση ροπής κατά 10 Nm. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε έξι δευτερόλεπτα, όπως και πριν.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!