Όλα τα μοντέλα της Citroen διαθέσιμα με κινητήρες Euro 6.2!

Δημήτρης Γράτσος
Όλα τα μοντέλα της Citroen διαθέσιμα με κινητήρες Euro 6.2!
Από την 1η Σεπτεμβρίου του 2018, το πρωτόκολλο για την έγκριση τύπου έχει αλλάξει και η Citroen καλύπτει τις νέες προδιαγραφές του WLTP.

Όλα τα επιβατικά μοντέλα της Citroen είναι πλέον εγκεκριμένα με βάσει τις προδιαγραφές του πρωτοκόλλου WLTP, το οποίο προβλέπει αυστηρότερα όρια και μετρήσεις σε πραγματικές συνθήκες. Με τον τρόπο αυτό, η Citroen προσφέρει μια μεγάλη γκάμα κινητήρων υψηλής απόδοσης, με πολύ φιλική προς το περιβάλλον συμπεριφορά. Τα μηχανικά σύνολα επωφελούνται από τις πλέον προηγμένες τεχνολογικά λύσεις, όπως είναι το SCR (Selective Catalytic Reduction) στους BlueHDi κινητήρες diesel, αλλά και το Φίλτρο Συγκράτησης Μικροσωματιδίων PPF (Petrol Particle Filter) για τους βενζινοκινητήρες με τον άμεσο ψεκασμό.

Με τον τρόπο αυτό οι κινητήρες της Citroen καλύπτουν τα κριτήρια της Ευρωπαϊκής Οδηγίας που έχει ισχύ από την 1η Σεπτεμβρίου του 2018, ενώ είναι έτοιμοι να προσαρμοστούν και σε ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές που θα προκύψουν στο μέλλον. Από την 1η Σεπτεμβρίου του 2018, το πρωτόκολλο για την έγκριση τύπου έχει αλλάξει, καθώς οι μετρήσεις κατανάλωσης βασίζονται σε στοιχεία που προκύπτουν από πιστοποιημένα στοιχεία χρήσης. Με τον τρόπο αυτό οι καταναλωτές μπορούν να έχουν πιο ξεκάθαρη εικόνα για το κόστος των μετακινήσεών τους. Το νέο πρωτόκολλο WLTP (Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure) αφορά όλα τα επιβατικά αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Οι προδιαγραφές του βασίζονται σε ρεαλιστικές συνθήκες οδήγησης που κάνουν τις τιμές της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων να είναι όσο πιο κοντά γίνεται σε αυτές των πραγματικών συνθηκών χρήσης του εκάστοτε αυτοκινήτου, με δεδομένα που έχουν να κάνουν με την διανυθείσα απόσταση, τη μέση ταχύτητα κίνησης, το χρόνο ακινησίας και τη θερμοκρασία. Με τις δοκιμές αυτές προκύπτουν στοιχεία κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων που αντιπροσωπεύουν καλύτερα την πραγματικότητα.

Επιπρόσθετα, τα στοιχεία που προκύπτουν από τις εργαστηριακές δοκιμές και έχουν να κάνουν με τις εκπομπές CO2, NOx και μικροσωματιδίων, ελέγχονται κάτω από πραγματικές συνθήκες στο δρόμο. Σήμερα, όλη η γκάμα των επιβατικών μοντέλων της Citroen είναι εγκεκριμένα σύμφωνα με τα πρότυπα που ορίζει το πρωτόκολλο WLTP, επιτρέποντας στους υποψήφιους αγοραστές να έχουν πρόσβαση σε μια μεγάλη γκάμα υψηλής απόδοσης κινητήρων, που προσφέρουν πληροφορίες σχετικά με την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων που είναι πολύ κοντά στις απαιτήσεις τους.

Με γνώμονα την προσφορά όσο το δυνατό πιο σωστής πληροφορίας στους πελάτες της, η Citroen από το 2016 έχει αρχίσει και ασχολείται με το θέμα του πρωτοκόλλου WLTP μέσω της διαδικασίας T&E. Ο στόχος ήταν η μεγαλύτερη δυνατή διαφάνεια και η καλύτερη πληροφόρηση των πελατών της εταιρείας και έτσι από το 2016 για τα μοντέλα της Citroen δημοσιεύονταν πληροφορίες που αφορούσαν την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων από το 2016, ενώ από το Μάρτιο του 2018, προστέθηκε και η πληροφορία που αφορά τις εκπομπές NOx.

Οι δοκιμές που πραγματοποιούνταν σε πραγματικές συνθήκες, εναρμονισμένες με το πρωτόκολλο, που εξελίχθηκε σε συνεργασία με δύο Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις (Μεταφορών & Περιβάλλοντος και Φυσικού Περιβάλλοντος Γαλλίας) και πιστοποιήθηκε από έναν ανεξάρτητο οργανισμό (Bureau Veritas). Οι τεχνολογικά προηγμένοι κινητήρες της «οικογένειας» PureTech, βραβευμένοι για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά ως «Κινητήρας Της Χρονιάς», εμφανίζουν καλύτερες τιμές κατανάλωσης και με την τεχνολογία για τον περιορισμό των τριβών, έχουν μειωθεί και οι απώλειες στην απόδοση.

Χαρακτηριστικό των κινητήρων PureTech είναι πως μεταξύ 1.500 και 3.500 σ.α.λ. εμφανίζουν το 95% της ροπής τους, δίνοντας εξαιρετικές επιδόσεις στα μοντέλα της Citroen. Η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CΟ2 έχουν περιοριστεί έως και 25%. Σημαντική συμβολή έχει το νέο 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο που εξοπλίζονται οι βραβευμένοι κινητήρες PureTech.

Η τεχνολογία BlueHDi στους diesel κινητήρες της Citroen εξασφαλίζει κορυφαίες επιδόσεις και περιορισμό ρύπων, καθώς συνδυάζει μοναδικά τη χρήση οξειδωτικού καταλύτη (SCR- Selective Catalytic Reduction) με φίλτρο μικροσωματιδίων (DPF), μειώνοντας έτσι έως και 90% τις εκπομπές NOx (Οξείδιο του Αζώτου) αλλά και 99,9% τις εκπομπές όλων των μικροσωματιδίων από τη λειτουργία του κινητήρα.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!