Σε περιοδεία το τρόπαιο του Champions League παρέα με τη Nissan!

Δημήτρης Γράτσος
Σε περιοδεία το τρόπαιο του Champions League παρέα με τη Nissan!
Το Football Lab, μια υπερσύγχρονη κατασκευή 140 τετραγωνικών μέτρων, θα επισκεφθεί 7 μεγάλες πόλεις του UEFA Champions League, σε 5 χώρες, τους επόμενους 3 μήνες

Λα Κορούνια – Γρανάδα με επιστροφή στοιχήματος*, ενισχυμένες αποδόσεις και ive alerts. (21+) * Ισχύουν Οροι και Προϋποθέσεις

Η Nissan, θα σηματοδοτήσει την έναρξη της πέμπτης σεζόν ως κορυφαίου συνεργάτη του UEFA Champions League, με μια νέα και καινοτόμα περιοδεία στην Ευρώπη, παρέα με το νέο τρόπαιο της διοργάνωσης. Το «κλειδί» σε αυτό το ταξίδι της Nissan ανά την Ευρώπη, θα είναι το Football Lab (εργαστήρι του ποδοσφαίρου), μια υπερσύγχρονη κατασκευή 140 τετραγωνικών μέτρων, η οποία θα επισκεφθεί επτά μεγάλες πόλεις του UEFA Champions League, σε πέντε χώρες, τους επόμενους τρεις μήνες. Το Nissan Football Lab θα επισκεφθεί πρώτα το Ντόρτμουντ, στη Γερμανία. Η περιοδεία θα προχωρήσει σε πόλεις όπου διεξάγονται ματς της διοργάνωσης, όπως το Λονδίνο, η Λυών, το Παρίσι, το Τορίνο και η Βαρκελώνη.

Ο τελικός προορισμός είναι η Μαδρίτη, όπου και θα φιλοξενηθεί ο τελικός του UEFA Champions League, τον Ιούνιο του 2019. Ο Guy-Laurent Epstein, διευθυντής μάρκετινγκ της UEFA Events SA, σχολίασε: «Το Trophy Tour του UEFA Champions League είναι μια μοναδική ευκαιρία για τους Ευρωπαίους οπαδούς του ποδοσφαίρου, για να αφουγκραστούν τον παλμό της διοργάνωσης. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να έχουμε τη Nissan στο τιμόνι αυτού του ταξιδιού, γεγονός που προσφέρει μια μεγάλη δόση καινοτομίας και ενθουσιασμού στους φίλους του ποδοσφαίρου».

Στο επίκεντρο της περιοδείας, θα βρίσκεται το ύψους 73 εκατοστών και βάρους 7,45 κιλών τρόπαιο του UEFA Champions League, προσφέροντας στους φιλάθλους την ευκαιρία για μερικές αξέχαστες και καταπληκτικές φωτογραφίες μαζί του. Η Nissan θα παρουσιάσει επίσης τις τεχνολογίες της για την ευφυή κινητικότητα, οι οποίες θα επιτρέψουν στους φιλάθλους να παρακολουθήσουν και να βιώσουν τις τελευταίες καινοτομίες, για έναν πιο συνδεδεμένο, συναρπαστικό και βιώσιμο κόσμο. Σε κάθε πόλη που θα φιλοξενηθεί το Nissan Football Lab, θα βρίσκονται εκεί και θρύλοι της UEFA, δίνοντας την ευκαιρία στους φιλάθλους για να τους γνωρίσουν από κοντά.

Ο Jean Pierre Diernaz, Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ στη Nissan Europe, δήλωσε: «Οι οπαδοί του ποδοσφαίρου βρίσκονται στο επίκεντρο του τι κάνουμε στη Nissan και συνεχώς καινοτομούμε για να εξασφαλίσουμε ότι θα προσφέρουμε τις πιο συναρπαστικές εμπειρίες. Για το Trophy Tour, θα χρησιμοποιήσουμε την κορυφαία τεχνολογία που διαθέτουμε στα οχήματά μας , προκειμένου να συνδέσουμε τους οπαδούς στο παιχνίδι, με νέους τρόπους».

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!